خبرگزاری کار ایران

باوی: از اوساگوانا تا الان هیچ چیز خاصی ندیدم/ استوکس زوج خوبی برای علیپور است

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۴۰۹

مهاجم سال‌های دور پرسپولیس در خصوص وضعیت خط حمله این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، کریم باوی مهاجم سرزن سابق پرسپولیس و تیم ملی در خصوص خریدهای پرسپولیس در نیم فصل و شرایط خطوط مختلف این تیم برای بازی در سه جام نقطه نظراتش را مطرح ساخت.

خریدهای پرسپولیس را در خط حمله خوب می‌دانید؟

 من از اوساگونا در چند بازی که برای سرخ‌پوشان به میدان رفته چیز خاصی ندیدم و این بازیکن نتوانسته مکمل ایده‌آلی برای علیپور باشد اما استوکس را مهاجمی حرفه‌ای و مؤثر ارزیابی کردم، مهاجمی که به نظرم در بازی‌های حساس و بزرگ در آسیا می‌تواند در گلزنی مفید و مؤثر واقع شود و در نیم فصل دوم در امر گلزنی برای پرسپولیس تأثیرگذار باشد. در نیم فصل جذب بازیکن خوب بسیار سخت و دشوار است چون تیم‌ها خیلی سخت بازیکن خوب خودشان را از دست می‌دهند، کما ‌اینکه اصلاً و به هیچ قیمتی بازیکنان شایسته خودشان را از دست نمی‌دهند، به همین دلیل هم پرسپولیس بعد از اینکه نتوانست دو سه گزینه داخلی مدنظرش را جذب کند رو به جذب بازیکنان خارجی آورد. من فکر می‌کنم بازیکنان خارجی پرسپولیس در مجوع بازیکنان خیلی خوبی هستند و بضاعت پرسپولیس را در خط حمله به شرایط خوبی رساندند. دو مهاجم پرسپولیس در صورت جا افتادن در ترکیب پرسپولیس حرف‌های بیشتری برای گفتن خواهند داشت و در آسیا و رقابت‌های داخلی می‌توانند بدرخشند.

در مورد بضاعت پرسپولیس برای جنگیدن در سه جام چه صحبتی دارید؟

 پرسپولیس با بازیکنانی که جذب کرد بضاعتش به لحاظ بازیکنان اصلی و بازیکنان روی نیمکت به شرایط خوبی رسید و از هر لحاظ به تیم کاملی تبدیل شد، هر چند وجود بازیکنانی با خصوصیات مشابه خصوصاً در خط میانی به نظرم باید موجب شود تا کادر فنی پرسپولیس در به کارگیری از بازیکنان خودشان در خط میانی تا حدودی تجدید‌نظر کنند و از بازیکنی مانند بشار بیشتر استفاده کنند. بازیکن عراقی پرسپولیس در حال حاضر بهترین بازیکن در خط میانی است که می‌تواند رو به جلو خوب کار کند و پاس‌های عمقی خوبی را ارسال کند، در حالی که ما نمونه اینچنین بازیکنی را در خط میانی پرسپولیس با توانایی بشار نداریم، به همین دلیل با استفاده بیشتر از هافبک عراقی می‌توان فرصت‌های گلزنی بیشتری را برای مهاجمان خلق کرد و شانس گلزنی مهاجمان و در نتیجه پیروزی تیم پرسپولیس را بالاتر برد. بضاعت پرسپولیس برای موفقیت در سه جام کافی است و مربی پرسپولیس می‌تواند با بضاعت خودش در کارش موفق باشد و کارها را به شکل دلخواهش پیش ببرد و با کمبودی هم مواجه نشود.

در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس و تکرار قهرمانی آن برای چهارمین سال متوالی چه موضوعی را تعیین کننده می‌دانید؟

 من فکر می‌کنم بازی با سپاهان که شاید اصلی‌ترین حریف پرسپولیس برای قهرمانی باشد و پیروی مقابل این تیم سپاهان گام بلندی برای قهرمانی پرسپولیس محسوب شود و سرخ‌پوشان با پیروزی مقابل تیم سپاهان می‌توانند راه خود را برای قهرمانی هموار سازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز