خبرگزاری کار ایران

کاشانی: باید راه فدراسیون را ادامه بدهیم / مخالف عدم حضور بازنشسته‌ها هستم

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۹۶۰

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: من برای ریاست فدراسیون ثبت نام کرده‌ام و فکر می‌کنم که شاید بتوانم کمکی به فوتبال ایران ارائه بدهم.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حبیب کاشانی درخصوص اینکه برای ثبت نام در چه بخشی به فدراسیون فوتبال مراجعه کرده است به خبرنگاران گفت: من برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کردم.

او در پاسخ به این سوال که چه انگیزه‌ای برای ریاست فدراسیون فوتبال دارد گفت: همانطور که می‌دانید شرایط فوتبال ما شرایط سختی است فکر کردم با شرایط موجود به خاطر سبقه کم ورزشی و سابقه کم تحصیلی، چون تحصیلات من در رشته حقوق بین الملل است، گفتم شاید بتوانم کمک کنم و این شد که تصمیم گرفتم وسط بیایم.

کاشانی درباره این که فوتبال ایران در شرایط مناسبی قرار ندارد گفت: بالاخره اتفاقات خاصی در فوتبال افتاده و همه را نگران کرده است. از طرفی کنفدراسیون فوتبال آسیا بوده و از طرف دیگر هم آقای ویلموتس بوده. همچنین طلبکارانی مانند آقای برانکو بوده و همچنین بازیکنان خارجی هم مشکلاتی هستند که برای فوتبال کشور حادث شده‌اند. مهم‌تر از همه تیم ملی ماست که شرایط خاصی دارد و همه این‌ها مردم را نگران می‌کند. این یکی از دلایلی است که من برای ریاست فدراسیون ثبت نام کرده‌ام و فکر می‌کنم که شاید بتوانم کمکی در این باره به فوتبال ایران ارائه بدهم.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس تهران در پاسخ به این سوال که برنامه ویژه‌ای برای بدهی‌ها دارد یا خیر گفت: من هنوز قرارداد آقای ویلموتس را ندیده‌ام و به نظرم باید اجازه بدهیم و ببینیم که من اصلا انتخاب خواهم شد که ثبت نام کنم یا خیر. اگر ثبت نام کنم طبیعتا باید ادامه دهنده راه فدراسیون باشیم. اگر فدراسیون قراردادی بسته که منجر به پرداخت خسارت هست مکلف هستیم که غرامت را پرداخت کنیم اما الان چون هنوز از مفاد قرارداد اطلاعی ندارم باید منتظر بمانیم که ببینیم چه پیش خواهد آمد.

کاشانی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود انتخابات فدراسیون فوتبال مهندسی شده است گفت: من هم این را شنیدم که دوستان این را فرمودند. بالاخره طبیعی است که این اتفاقات بیفتد. درباره سایر فدراسیون‌ها هم این صحبت‌ها مطرح شده است اما من وظیفه خودم دانستم که ثبت نام کنم و در یک فضای دوستانه و رقابتی هرکس توانایی‌ها خود را مطرح کند و در نهایت همه چیز به نفع فوتبال ما شود. بالاخره هر کسی اگر نتواند مشکلات را حل کند مجبور می‌شود این سکان را رها کند و برود. هر کسی که می‌خواهد در ریاست فدراسیون قرار بگیرد باید در جهت خدمت به فوتبال قدم بردارد. برای مثال اگر ما در انتخابات کنفدراسیون فوتبال آسیا به آقای شیخ سلمان رای می‌دهیم، نتیجه انتخاب باید این باشد که AFC علیه ما بیانیه ندهد یا انتخاب اینفانتینو باید این باشد که شاهد این نباشیم علیه ما موضع گیری کنند. شما دیدید که در همان زمان سایت فیفا نوشته بود وضعیت ایران های ریسک است. به نظرم باید تعامل‌ها بیشتر شود تا به نفع کشورمان استفاده کنیم و مشکلات را کم کنیم.

کاشانی در پاسخ به این سوال که برنامه مشخصی برای ریاست فدراسیون فوتبال تعیین کرده یا خیر گفت:‌ برنامه اول من ثبت نام در انتخابات بود. 

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس درباره حضور بازنشسته‌ها در انتخابات گفت: نظر شخصی من این است که فوتبال NGO (سازمان مردم‌نهاد) است و فوتبال ورزش چیزی به نام بازنشستگی معنی ندارد. افرادی که در راس ورزش دنیا کار می‌کنند به شرایط سنی نیست. دوستانی که در مجلس حضور دارند و قابل احترام هستند این قانون را وضع کرده‌اند که بازنشسته‌ها کار نکنند اما نظرشخصی من به عنوان کسی که کارشناس حقوق هستم و الفبای حقوق را خوانده‌ام این است که ورزش محلی برای بازنشستگی نیست و همه می‌توانند کمک کنند.

کاشانی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا بازنشسته است یا خیر گفت: من در حال حاضر شاغل هستم و معلم هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز