خبرگزاری کار ایران

دم از حرفه ای گری می زد اما بین دو نیمه خداحافظی کرد!

بختیار رحمانی: استقلال نباید در 20 دقیقه آخر بازی عقب نشینی می‌کرد/ خداحافظی اسکوچیچ در بین دو نیمه نوبر بود!

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۶۱۰

هافبک نفت آبادان در خصوص رفتن اسکوچیچ از این تیم واکنش نشان داد.

بختیار رحمانی هافبک نفت آبادان در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص شکست تیمش مقابل ذوب آهن اظهار داشت: متاسفانه بازی را خوب شروع نکردیم البته این را باید بگویم که شرایط روحی تیم‌ها اصلا خوب نبود سراج هم در این مدت هر کاری کرد نتوانست شرایط روحی روانی بچه‌ها را به شرایط ایده‌آل بازگرداند.

وی ادامه داد: بازیکنان به خاطر رفتن اسکوچیچ ناراحت بودند اما باید بگویم فوتبال حرفه‌ای همین است یک روز در یک تیمی حضور داریم و شاید یک روز هم به دلیل مسائل مختلف برویم.

رحمانی افزود: ما همه‌اش فکر می‌کردیم اسکوچیچ می‌خواهد پیش خانواده‌اش برود او حتی در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان بین دو نیمه از بازیکنان خداحافظی کرد که به نوبه خودش نوبر است. رفتارهای خوبی را انجام نداد. همه‌اش می‌گفت مریض هستم و دم از حرفه‌ای گری می‌زد اما رفتارش اصلا حرفه‌ای نبود او می‌توانست در نیم فصل جدا شود.

هافبک نفت در خصوص حضور اسکوچیچ در سرمربیگری تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: ما برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم این را هم نمی‌دانم که او در تیم ملی موفق خواهد شد یا خیر اما شرایط گروهی تیم ملی خوب است و می‌تواند به جام جهانی برود.

رحمانی در پایان در خصوص نظرش در مورد دربی گفت: از بازی لذت بردیم اما از تساوی خیلی ناراحت شدم حق استقلال برد بود نمی‌دانم چرا تیم در 20 آخر عقب‌نشینی کرد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز