خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته نوزدهم لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۳۲۶

سرخابی ها هرکدام 2 بازیکن در بین 11 بازیکن تیم منتخب هفته پانزدهم دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر هم با برگزاری 8 دیدار به پایان رسید. در این میان مثل همیشه برخی از بازیکنان عملکرد خوبی در ترکیب تیم خود داشتند که تیمی منتخب از این نفرات تشکیل دادیم:

 

دروازه‌بان: مهدی خلیل (ذوب آهن)

به نظر می‌رسد با جذب گلر لبنانی مشکل ذوبی‌ها در خط دروازه حل شده و نوساناتی که در نیم فصل نخست در این تیم دیده شده بود و یکی از نقاط ضعف آنها بود دیگر دیده نمی‌شود. مهدی خلیل در دیدار با صنعت نفت بارها با واکنش‌های به موقع دروازه‌اش را نجات داد و از تک گل ذوبی ها به خوبی محافظت کرد.

 

مدافع راست: فردین عابدینی (ماشین‌سازی)

عملکرد خوبی در دیدار با پیکان داشت و از تجربه بالای خودش به خوبی استفاده کرد تا در فاز دفاعی و هجومی برای تیمش مثمر ثمر ظاهر شده و با زدن یکی از 2 گل تیمش در این دیدار که به زیبایی هم زده شد مزد بازی خوب خودش را گرفت و توانست به ماشین‌سازی در این یک امتیاز به دست آمده کمک کند.

 

مدافع میانی: میلاد شیخ‌سلیمانی (پیکان)

شاید دریافت 2 گل در یک بازی نمره منفی برای خط دفاع و گلر یک تیم باشد و انتخاب یک مدافع میانی از چنین تیمی کار رایجی نباشد ولی سلیمانی عملکرد خوبی در بازی با ماشین‌سازی داشت و به از پس وظایف خودش به خوبی برآمد و با گلی که در دقیقه 90 به ثمر رساند یک جورهایی پیکان را به بازی برگرداند و زمینه ساز یک امتیاز با ارزش این بازی شد.

 

مدافع میانی: ایوب والی (فولاد)

ثبت یک کلین شیت در دیدار مقابل شهر خودرو برای فولاد یک عملکرد خیلی خوب است و بدون بازی خوب خط دفاعی این تیم خصوصاً مدافع با تجربه آن ایوب والی امکان پذیر نبود. والی یک ستون محکم و قابل اطمینان برای نکونام در مرکز خط دفاع است که در بازی حساس هفته نوزدهم به کمک تیمش آمد.

 

مدافع چپ: عارف آقاسی (فولاد)

روز خوبی را مقابل شهر خودرو داشت و بارها با نفوذهایش به خط حمله کمک کرد و با بازگشت‌های به موقعش مانع شکل‌گیری حملات شهر خودرویی‌ها از آن جناح شد و بدون تردید یکی از ستاره‌های فولاد در برتری ارزشمند 2 بر صفر مقابل شهر خودرو بود و استحقاق حضور در بین برترین‌های هفته را دارد.

 

هافبک دفاعی: صادق بارانی (سایپا)

یکی از خرید‌های خوب و موفق سایپا در پنجره زمستانی بدون شک صادق بارانی بوده که در بازگشت به این تیم توانسته ضعف و خلائی که در پست هافبک دفاعی در نیم فصل نخست در این تیم دیده شده بود را به خوبی پوشش داده و یکی از عوامل بهبود نتایج نارنجی‌پوشان است. او یک گل مهم و تاثیرگذار در دیدار با پارس جم به ثمر رساند و مزد بازی خوبش را گرفت.

 

هافبک دفاعی: اکبر ایمانی (تراکتور)

هافبک دفاعی سرخ‌ها مثل همیشه در جریان دیدار با گل‌گهر از خوب‌ها و تاثیرگذاران ترکیب تیمش بود. ایمانی که بین هواداران تراکتور به اکبرِ با غیرت معروف است واقعاً هرچه در توان دارد برای تیمش می‌گذارد و همه کار می‌کند تا این تیم نتیجه بگیرد. ایمانی با شوت سرکش و تماشایی خود تراکتور را از شکست در این دیدار دشوار نجات داد و برترین بازیکن تیمش در این میدان بود.

 

هافبک هجومی: بشار رسن (پرسپولیس)

تعویض طلایی یحیی گل‌محمدی در دربی حساس پایتخت بود و از وقتی به زمین آمد برتری میانه میدان را به جبهه سرخ کشاند و توانست بار فشار حملات را به سمت دروازه استقلال ببرد. بشار رسن علاوه بر گل نجات بخشی که وارد دروازه استقلال کرد و تیمش را از شکست نجات داد، عملکرد خوبی هم در سایر دقایق داشت و یکی از برترین‌های دربی پایتخت بود.

 

مهاجم: مهدی قائدی (استقلال)

در نبود دیاباته چشم امید آبی‌‌ها به مهاجم تکنیکی و کوتاه قامتشان بود که به خوبی هم از پس وظایفش بر آمد. اوج هنر و توانایی مهدی را روی گل دوم استقلال به پرسپولیس دیدیم که کامیابی‌نیا را به زیبایی از پیش رو برداشت و با یک حرکت به موقع از بین خط دفاع و دروازه‌بان پرسپولیس توپ را به بهترین شکل زیر پای مطهری انداخت و او چاره‌ای جز گلزنی نداشت. خیلی‌ها عقیده دارند قائدی اگر در زمین می‌ماند استقلال برتری خودش در دربی را حفظ می‌کرد.

 

مهاجم: ارسلان مطهری (استقلال)

در اولین دربی عمر فوتبالی‌اش درخشان و خیره کننده ظاهر شد و توانست 2 بار دروازه پرسپولیس را باز کند. هرچند 2 گل مطهری برای برتری استقلال کافی نبود و او نتوانست در کنار درخشش در دربی نخستش، طعم شیرین پیروزی را بچشد ولی بدون شک ستاره زمین بود و با جایگیری‌های بی نقصش و نفوذ از بین مدافعان پرسپولیس 2 بار روی هوشیاری خود دروازه حریف را باز کرد.

 

مهاجم: علی علیپور (پرسپولیس)

دیگر اثری از آن بازیکن کم فروغی که هوادار برای خروجش از ترکیب سرخپوشان لحظه شماری می‌کرد و تقاضای فروشش را از باشگاه داشت نمی‌بینیم و حالا علیپور چند هفته است که تبدیل به همان ستاره و مهاجم زهر دار و فرصت طلب در ترکیب پرسپولیس شده که در دربی هم یکی از 2 گل تیمش را به ثمر رساند و بازهم باز کردن دروازه استقلال را تجربه کرد.

 

تیم منتخب هفته نوزدهم لیگ برتر

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز