خبرگزاری کار ایران

باغ‌آبادی: در اشتباهات داوری زورمان‌ به کسی نمی‌رسد/ کارشناسان قضاوت کنند

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۲۷۶

مربی تیم فوتبال ماشین سازی اشتباهات داوری را عامل ناکامی تیمش در دو بازی اخیر دانست.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه ماشین سازی تبریز، غلامرضا باغ آبادی در نشست خبری بعد از بازی مقابل  پیکان با انتقاد از داور بازی اظهار داشت:  دو بازی است که بابت اشتباهات داوری ضرر می‌کنیم. دیگر زورمان به کسی نمی‌رسد و فقط به خدا واگذار می‌کنیم.

مربی تیم فوتبال ماشین سازی در ادامه افزود:  کارشناسان داوری این بازی را قضاوت کنند و به ما بگویند. ما با این بضاعت و جوانان‌مان تلاش می‌کنیم، ولی نمی‌دانیم چرا این شرایط پیش می‌آید.

وی در ادامه با اشاره به صحنه‌ها اشتباه داوری، خاطرنشان کرد: در یک صحنه بازیکنان پیکان روی قادری خطا کردند، اما داور خطایی نگرفت و همان توپ بعد از یک رفت و برگشت و با یک ضربه کرنر گل شد. آقای ممبینی (رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال) این صحنه‌ها را کارشناسی کند. همان‌طور که گفتم زورمان به کسی نمی‌رسد و این مسائل را به خدا واگذار می‌کنیم.

مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در پاسخ به این سؤال که وقتی تیمش 2 بر صفر جلو بود چرا تعویضی انجام ندادند تا نتیجه را حفظ کنند، گفت: ما احساس نکردیم که نیاز به تعویض داریم و بازیکنان‌مان هم از نظر بدنی اُفت نکرده بودند. ما حتی می‌توانستیم گل سوم و چهارم را بزنیم. بازیکنان ما خوب بازی می‌کردند و وقتی تیم خوب بازی می‌کند نیاز به تعویض نبود. ما نمی‌خواستیم ناجوانمردانه بازی کنیم و وقت‌کشی انجام دهیم. در آن لحظات که پیش بودیم نیاز به تعویض ندیدیم و نمی‌خواستیم ناجوانمردانه به پیروزی برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز