خبرگزاری کار ایران

کفاشیان: فوتبال ما می‌تواند دوباره بلند شود / به دوران بازنشستگی واقعی رسیده‌ام

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۸۸۴

رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: اگر جام جهانی برویم فوتبال ما می‌تواند دوباره بلند شود اما اگر این اتفاق نیفتد شرایط بدی به وجود می‌آید و از لحاظ منابع مالی و حمایتی صدمه خواهیم خورد.

به گزارش ایلنا، علی کفاشیان در مراسم آیین پهلوانی سرود یادواره جهان پهلوان تختی در موزه ملی ورزش درخصوص پروسه طولانی انتخاب جانشین مارک ویلموتس روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران گفت: در شرایطی هستیم که مدیریت قبلی استعفا داده و فدراسیون با سرپرست موقت آن هم با حجم زیاد کار اداره می‌شود. در جریان امور هستم. در مورد مربی که گزینه شده نظرات متفاوت است و تا زمانی که به توافق برسند طول می‌کشد.

کفاشیان درخصوص اینکه اگر او در فدراسیون حضور داشت سرمربی خارجی انتخاب می‌شد یا خیر، گفت: ما آن زمان مربی خارجی می‌خواستیم و در مسیری قرار گرفتیم که به هدفمان هم رسیدیم.

او درباره شهرآورد تهران اظهار داشت: خوشحالم که هر دو تیم شرایط خوبی دارند و طرفداران آنها راضی‌اند. هر دو تیم برای پیروزی می‌آیند و جدال حساسی پیش رو است. امیدوارم هر دو بازی خوب و بدون استرس برد و باخت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تجربه کنند.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که با وجود حضور او و مهدی تاج در کنفدراسیون فوتبال آسیا چرا میزبان نمایندگان ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به خطر افتاد عنوان کرد: این اتفاق زمانی افتاد که شرایط خاصی در کشور به وجود آمد. رسانه‌های خارجی از شرایط ایران به کنفدراسیون آسیا بد گفتند و آنها هم تصمیم گرفتند اما بعدا فهمیدند که اشتباه کردند و رای خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برگرداندند. باید در این زمینه لابی می‌شد که نشد.

علی کفاشیان در مورد انتخاب سرمربی ایرانی بیان داشت: در شرایط فعلی چاره دیگری نبود. مربی خارجی شناخت ندارد و بهترین کسی که شناخت دارد مربی ایرانی است. اگر جام جهانی برویم فوتبال ما می‌تواند دوباره بلند شود اما اگر این اتفاق نیفتد شرایط بدی به وجود می‌آید و از لحاظ منابع مالی و حمایتی صدمه خواهیم خورد. این وضعیت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ قبلا هم تجربه کرده‌ایم.

وی در مورد اینکه آیا امکان دارد به فدراسیون بازگردد یا خیر، گفت: من دیگر به دوران بازنشستگی واقعی رسیده‌ام و باید استراحت کنم. البته حتما نباید کار اجرایی باشد، بلکه می‌توانم اگر خواستند نظر بدهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز