خبرگزاری کار ایران

بدترین اتفاق ممکن برای استقلال مصدومیت دیاباته بود

دین‌محمدی:تجربه یحیی در مربیگری از فرهاد بیشتر است

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۵۱۱

پیشکسوت استقلال معتقد است که این تیم در دربی کار سختی دارد ولی می‌تواند پیروز شود.

به گزارش ایلنا،سیروس دین‌محمدی هافبک سابق استقلال از انگیزه‌های مجیدی برای پیروزی در دربی صحبت کرد و معتقد است آبی‌پوشان می‌توانند سه امتیاز حساس را کسب کنند.

استقلال توانست یک سه امتیاز باارزش را به دست بیاورد در این باره صحبت کنید؟

خدا را شکر که استقلال در یک بازی حساس سه امتیاز را کسب کرد این سه امتیاز قبل از دربی خیلی به استقلال از لحاظ روحی و روانی کمک خواهد کرد.

قبول دارید استقلال در اوایل بازی سردرگم بود؟

حق باشماست تغییراتی در تیم به وجود آمده بود که باعث شده بود که بازیکنان در دقایقی سردرگم باشند البته مجیدی حق داشت تا تغییراتی به ترکیب تیمش بزند زیرا بعد از انجام دو بازی حساس در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا بازیکنان خسته بودند و نیاز به ریکاوری داشتند تا از آسیب‌های احتمالی‌شان جلوگیری شود.

دیاباته هم به دلیل مصدومیت دربی را از دست داد؟

این بدترین اتفاق ممکن برای استقلال بود زیرا به نظر می‌رسد پرسپولیس از حضور دیاباته در زمین هراس داشت البته این را هم باید بگوییم که این بازیکن در دیدار رفت هم حضور نداشت و اکنون ارسلان مطهری بازیکنی است که توانسته در همین مدت کم تا حدودی انتظارات را برآورده سازد.

چه نظری در خصوص دربی پیش رو دارید؟

دربی یک بازی است مثل سایر بازی‌ها اما این دربی کمی شرایط را عوض کرده هر دو تیم در بهترین شرایط تیمی قرار دارند و هواداران از تیم‌ها انتظار برد دارند امیدوارم هر تیمی که شایسته است سه امتیاز را کسب کند.

تقابل گل‌محمدی و مجیدی به سود کدامیک خواهد انجامید؟

به هر حال تجربه یحیی در مربیگری از فرهاد بیشتر است در مقابل مجیدی هم در دربی بیشتر از گل‌محمدی تجربه دارد فکر می‌کنم هر دو مربی به دنبال اولین برد خود در دربی هستند. به هر حال باید قبول کنیم که فرهاد خیلی برای حضور در دربی انگیزه دارد زیرا می‌خواهد به آغاز مربی‌گری‌اش محبوبیت بیشتر در بین هواداران برای خودش دست و پا کند.

کدامیک از بازیکنان شانس گلزنی در دربی دارند؟

در پرسپولیس علیپور شانس زیادی برای گلزنی دارد در نقطه مقابل هم کسی نمی‌تواند انگیزه قائدی را نادیده بگیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز