خبرگزاری کار ایران

مرادی: زاهدی فر هم برای ما پنالتی نگرفت و هم برای شهرخودرو / قرار نبود تیم‌مان را بیرون بکشیم

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۰۲۴

مهاجم تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: ما بازیکنان نباید درباره داوری صحبت کنیم و شایسته هم نیست که بخواهیم داوری را مورد قضاوت قرار بدهیم اما بازی اتفاقات بسیار عجیبی داشت.

بابک مرادی در گفتگو با ایلنا درخصوص شکست مقابل شهرخودرو مشهد در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی از هر دو تیم دیدم و موقعیت‌های زیادی در بازی برای هر دو تیم وجود داشت. جا دارد صعود تیم شهرخودرو به عنوان نماینده فوتبال ایران به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را هم تبریک بگویم که تیم منسجمی هستند. آنها از موقعیت‌هایشان استفاده کردند و گلزنی کردند که به آنها تبریک می‌گویم.

او ادامه داد: از این خوشحالم که توانستم پس از بازی کردن در پست مهاجم نوک از روی نقطه پنالتی گلزنی کنم اما این گلزنی برای تمام بازیکنان تیم است که البته متاسفانه نتوانستیم به برتری برسیم و این گلزنی شادی چندانی نداشت. روز خوب ما نبود و متاسفانه سه امتیاز را از دست دادیم.

مهاجم تیم ماشین سازی درباره اعتراض بازیکنان دو تیم عملکرد داوری گفت: ما بازیکنان نباید درباره داوری صحبت کنیم و شایسته هم نیست که بخواهیم داوری را مورد قضاوت قرار بدهیم اما بازی اتفاقات بسیار عجیبی داشت. آقای زاهدی فر هم برای ما پنالتی نگرفت و هم برای تیم شهرخودرو. اعتراض آقای نصیرزاده به قضاوت ایشان هم درست بود و به نظرم حتی صحنه خطایی که سیف اللهی توانست گلزنی کند هم نباید خطا اعلام می‌شد. 

بازیکن ماشین سازی درباره اینکه گفته شده احد شیخ لاری تصمیم داشت تیم را بیرون بکشد گفت:‌ نه، به هیچ وجه اینطور نیست. وقتی یک اتفاقی می‌افتد از روی اشتباه یا از قصد آن را بزرگ می‌کنند. آقای شیخ لاری تصمیم نداشت تیم را بیرون بکشد و این مسائل حواشی بیهوده است.

او درباره همکاری با شیخ لاری در ماشین سازی گفت: ایشان هم تاکتیک خاص خودشان را دارند و از بازیکنان نامی فوتبال تبریز بودند. مربی بومی شهر تبریز هستند و زحمت می‌کشند. امیدواریم که نتایج خوبی در کنار هم کسب کنیم و ما بازیکنان برای نتیجه گیری این تیم تلاش خواهیم کرد.

مرادی درخصوص دیدار با تیم پیکان تهران در هفته آینده گفت: ما کاری به وضعیت تیم پیکان نداریم و ما برای شخصیت تیمی خودمان بازی می‌کنیم. برای دفاع از اعتبار خودمان در بازی خانگی به دنبال کسب سه امتیاز هستیم. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که تیم پیکان با چنین شرایطی رو به رو شده اما آنها بازیکنان با کیفیتی دارند و بازی سختی پیش رو ما خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز