خبرگزاری کار ایران

اسکوچیچ: می‌خواهم به خانه‌ام برگردم! / من مثل دیوانه‌ها هستم

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۶۹۱

سرمربی نفت آبادان در پایان بازی با پرسپولیس به مدیران تیم تاخت و مدعی شد که مشکلات تیم مانع از دستیابی به اهداف اوست.

به گزارش ایلنا، سرمربی کروات نفت آبادان صحبت‌هایش را اینچنین آغاز کرد و گفت: بریک می گویم به تیم پرسپولیس. امروز از ما بهتر بودند. برای بردن مقابل چنین تیم هایی شما باید صد درصد توان بگذارید و بدون اشتباه بازی کنید. تیمی مثل پرسپولیس انقدر بازیکن باکیفیت دارد که هر زمانی به آنها فضا بدهید، می توانند هر کاری برای تیمشان انجام دهند.

 

او افزود: نیمه اول پرس خیلی خوبی انجام دادیم و کمی تحت فشار قرار دادیم. اما بعد از گل پرسپولیس بازی آرام شد. وقتی نیمکت ما را می بینید، متوجه می شوید تعداد نفرات زیادی نداریم که بتوانند کمک کنند. با همه این صحبت ها به پرسپولیس تبریک می گویم. تیم خیلی خوبی هستند. برایم سخت است چون اصلا دوست ندارم بازنده بازی باشم.

بعد از یک ماه بررسی گفتند پولی نداریم 

من دیر رسیدم. همه تیم ها در اردو بودند و ما آخرین تیمی بودیم که شروع کردیم. همه تیم ها بازیکنان را گرفتند و ما آخرین بازیکنان را جذب کردیم. یک ماه و 24 ساعت در روز، داشتم بازیکنان خارجی را بررسی می کردم. بعد از یکماه متوجه شدم که پولی برای جذب بازیکن خارجی نداریم. بعد از 4 ماه قسط اولم را گرفتم. بعد گفتند بازیکنان شما 2 روز بعد پول می گیرند، چون من نمی خواستم پول را بگیرم. بعد از 6 ماه بازیکنان پول گرفتنند.

امروز دستیار من را دیدید؟

 امروز دستیار اسلوونیایی من را در بازی دیدید؟ بازی گذشته چی؟ چند بازی است که او را ندیده اید؟ ایشان رفتند چون پولشان به موقع پرداخت نشد. حالا بعد از 6 ماه از من می پرسید که چرا فلان بازیکن را نگرفتید؟ چرا آن کار را نکردید و .. من از شما می پرسم؛ چرا بازیکن نگرفتیم؟ می دانید چرا؟ به خاطر مسائل مالی. 

شما باید کاری کرده باشید تا انتظار ثمره از آن را داشته باشید 

مقابل پرسپولیس بازی کردیم که در آسیا است. بعضی از شماها در مورد رحیم زهیوی از من بپرسید. در مورد رحیم زهیوی پرسیدید؛ بازیکنی که سه سال است بازی نکرده است. چون پنجره نقل و انتقالات بسته بود، باید مبلغی را به فدراسیون می دادند تا پنجره باز شود. مسائل زیادی هست  و شما می پرسید که چرا اینطور یا آنطور شد. شما باید کاری انجام دهید تا انتظار ثمره از آن داشته باشید.

من مثل دیوانه‌ها کار می کنم

 در مورد خودم. من مثل دیوانه ها کار می کردم. سه کار را به صورت همزمان انجام می دادم. مربی، مربی بدنساز و آنالیزور. این برای من کافی است یا خیر؟ اوکی الان در این 15،20 روزه، چند باشگاه خواهان من بوده اند؟ یک؟ دو؟ سه؟ چهار؟ پنج؟ برخی از آن باشگاه ها حاضر بودند که پول قرارداد من را بدهند که جدا شوم ولی با این حال ماندم تا باشگاه برای من بازیکن بیاورد.

باشگاه به من گفته اگر می خواهی بروی باید کل پول قراردادت را بدهی ! 

15، 20 روز پیش بعضی باشگاه ها به من پول می دادند تا جدا شوم ولی حالا پس از شش هفت ماه، به من می گویند اگر می خواهیم بروی باید کل پول قراردادت را بدهی. من هیچ پولی اینجا به دست نیاورده ام و حالا باید 40 هزار دلار دیگر هم بدهم که از اینجا بروم. شما باید شرایط را درک کنید.

اینکه می گویند مشکل قلبی دارم دروغ است

 اینکه در مورد قلب من صحبت شده که من مشکلی قلبی دارم دروغ است. من یک سری مشکلات دارم. دنبال درمانم بوده ام. کسی ولی کمکم نکرده و باید برای درمانم به کشورم برگردم. این ساده است. شما از من می پرسید که چند شانس در بازی داشتیم ولی من می گویم ما هفت ماه عالی بازی کردیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز