خبرگزاری کار ایران

محمدعلیپور: تعامل با کنفدراسیون راگبی آسیا در اولویت است

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۵۶۹

محمدعلیپور در نشست صمیمانه با رییس کنفدراسیون راگبی آسیا تاکید کرد که تعامل با این تشکیلات قاره کهن در اولویت است و امید می‌رود بتوانیم با حمایت ریاست این کنفدراسیون، بیش از پیش در راه ارتقای این ورزش پرطرفدار در ایران بکوشیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، در این دیدار که در هتل بزرگ ارم تهران و پیش از مراسم تجلیل از برترین‌های راگبی ایران برگزار شد، رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی ضمن خیر مقدم به قیس عبدالله گفت: خوشبختانه راگبی علاقه مندان بسیاری در ایران دارد و طی شش سال اخیر در پرتو برنامه ریزی و تلاش حسن میرزاقابیک رییس انجمن این رشته و دیگر همکاران ایشان، پیشرفت خوبی داشته است. بخصوص در بخش بانوان که

رشد قابل ملاحظه‌ای داشته و در عرصه مربیان و داوران نیز شاهد ارتقای آن‌ها بوده‌ایم.

علیپوربا اشاره به اینکه راگبی یک رشته المپیکی است افزود: هدف ما این است که راگبی ایران بیش از اینها در راه بالندگی حرکت کند و طبعا برای ارتقای سطح این رشته در تمامی سطوح به کمک کنفدراسیون راگبی اسیا داریم.

براساس این گزارش، قیس عبدالله رییس کنفدراسیون راگبی آسیا نیز ازگسترش راگبی در ایران تشکر کرد و گفت: راگبی نیم قرن در آسیا قدمت دارد که ژاپن و هنگ کنگ بیش از دیگر کشورهای این قاره پیشرفت کرده ولی در غرب اسیا این رشته هنوز به پویایی نرسیده است. البته ایران در میان سه کشور اول آسیاست که در مسیر توسعه حرکت می‌کند و من از پیشرفت بانوان در این کشور خشنود هستم. حضور بانوان در مجامع بین المللی خبر خوبی است و خوشحال می‌شوم که این پیشرفت‌ها ادامه داشته باشد.

رییس جدید کنفدراسیون راگبی آسیا درپایان گفت: نخستین دوره راگبی ساحلی قهرمانی آسیا به میزبانی ایران در کیش برگزار می‌شود و کنفدراسیون راگبی آسیا از برگزاری این مسابقات حمایت خواهد کرد.

همچنین حسن میرزاقابیک رییس انجمن راگبی ضمن خیر مقدم به قیس عبدالله گفت: حمایت‌های محمد علیپور در گسترش راگبی تاثیر گذار بوده و تلاش ما این است که بتوانیم با مراودات بیشتر با کنفدراسیون راگبی آسیا، این ورزش پرطرفدار را در ایران توسعه بدهیم.

در این نشست، همچنین میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، خانم لیلا سادات محمدیان نایب رییس بانوان فدراسیون انجمن‌های ورزشی، فرزاد ایرانمنش نایب رییس انجمن راگبی، سارا چشمی نایب رییس بانوان این انجمن، خانم نازنین حسینی مدیر سازمان تیم‌های ملی راگبی بانوان، مجید سلامی رییس هیات راگبی استان تهران، دکتر امیر غریبلو عضو هیات رییسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی و رییس انجمن فوتبال رومیز حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز