خبرگزاری کار ایران

علی حمودی در گفتگو با ایلنا:

باخت به شاهین فاجعه نبود / مطمئنم کرونا را شکست می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۴۲۹

کاپیتان تیم فوتبال پیکان تهران گفت: حسم این است که شاید یک مدل ویروس کرونا باشد اما کرونایی که ما داشتیم مقابل شاهین آخرین روزش را شاهد بود و قطعا من مطمئن هستم که از هفته آینده شاهد یک تیم دیگر باشیم و با تلاش تمام بازیکنان کرونا را شکست بدهیم.

علی حمودی در گفتگو با ایلنا در خصوص شکست مقابل شاهین شهرداری بوشهر گفت:‌ هیچ کس فکر نمی‌کرد که با چنین نتیجه‌ای شکست بخوریم. به هر حال وقتی شما بدشانسی بیاورید و بعد از آن وارد بحران شوید نتایج ضعیفی کسب می‌کنید که این باخت بد هم جزو آن نتایج است. به نظرم باخت به تیم شاهین فاجعه نبود و آنها تیم باکیفیتی هستند. امیدوارم که این آخرین شکست ما باشد و دیگر شاهد چنین نتیجه‌ای نباشیم. در این هفته که فرصت بیشتری داریم تلاش می‌کنیم تا به نتیجه موفقی برابر ماشین سازی دست پیدا کنیم و بعد از چند هفته به برد برسیم.

کاپیتان پیکان تهران درخصوص استعفای حسین فرکی پس از این دیدار افزود: هر سرمربی می‌تواند همکاری یا عدم همکاری با تیمی که در آن حضور دارد را مشخص کند و به نظرم در مقطع فعلی اگر آقای فرکی به همکاری‌شان ادامه بدهند بهتر است. ما تیم خوبی داریم اما یکسری مشکلات کوچک وجود دارند که اگر برطرف شوند قطعا از این بحران خارج می‌شویم. آقای فرکی سرمربی بزرگی هستند و سابقه قهرمانی در لیگ را دارند و می‌توانند تیم ما را از این شرایط خارج کنند.

حمودی در واکنش به اظهارات فرکی که اعلام کرده بود بازیکنان پیکان مقابل شاهین برای خودشان بازی می‌کردند گفت: بله، من حرف ایشان را قبول دارم. وقتی یک تیمی مریض شود خیلی چیزها تغییر می‌کند. حسم این است که شاید یک مدل ویروس کرونا باشد اما کرونایی که ما داشتیم مقابل شاهین آخرین روزش را شاهد بود و قطعا مطمئنم که از هفته آینده شاهد یک تیم دیگر هستیم و با تلاش تمام بازیکنان کرونا را شکست می‌هیم.

مدافع باتجربه پیکان همچنین بخش دیگری از اظهارات فرکی که اعلام کرد برخی بازیکنان این تیم با وجود پیشنهادهای موجود در نقل و انتقالات تمرکزشان را از دست داده‌اند گفت: از هفته‌های آخر نیم فصل اول مشکلات ما شروع شد و باشگاه‌های بزرگی به دنبال جذب بازیکنان جوان و با استعداد ما بودند که این کمی فضا را تغییر داد. بازیکنان جوان ما باید بدانند که برای تصمیم گیری در خصوص آینده‌شان باید با چند بزرگتر مشورت کنند و عجولانه تصمیم گیری نکنند. آقای فرکی توانستند با تمام این شرایط بازیکنان را نگه دارند و مطمئنم که مشکلات ما برطرف خواهد شد و می‌توانیم با ایشان از جایگاه فعلی خارج شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز