خبرگزاری کار ایران

شیخ لاری: فدراسیون فوتبال به نژادپرستی‌ها پایان بدهد / AFC دیوار کوتاه‌تر از ما پیدا کرد اما جرعت نداشت

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۱۱۹

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: فدراسیون فوتبال به نژادپرستی‌ها پایان بدهد. این اشتباه از هر سمتی که باشد باید قطع شود.

احد شیخ لاری در گفتگو با ایلنا درباره عدم فعالیت تیم ماشین سازی تبریز در پنجره نقل و انتقالات زمستانی گفت:‌ همه تیم‌ها علاقه دارند تا در پنجره نقل و انتقالات استفاده کنند اما متاسفانه ما نتوانستیم از آن استفاده کنیم و به استفاده از بازیکنان جوانمان بسنده کردیم که امیدواریم از این فضا بهره ببرند و خودشان را نشان بدهند.

او ادامه داد: این فرصت برای بازیکنان جوان به خوبی به دست آمده است و هر کدام از آنها که بتوانند فرم آماده‌ای داشته باشند در ترکیب قرار می‌گیرند. راه برای ورود به ترکیب باز شده است و استفاده از بازیکنان جوان در کنار مهره‌های باتجربه می‌تواند ما را تا پایان فصل پیش ببرد. این را می‌دانیم که تیم نمی‌تواند یکدست از مهره‌های باتجربه و یکدست از مهره‌های جوان باشند.

سرمربی ماشین سازی درباره رویارویی با شهرخودرو مشهد عنوان کرد: الان تیم‌ها با متد به روز ریکاوری انجام می‌دهند و این درست نیست که بگوییم با تیم خسته شهر خودرو مصاف می‌دهیم. برای تیم شهرخودرو خوشحالم که توانست به عنوان نماینده ایران به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. بازی سختی داریم و امیدواریم که در این دیدار به سه امتیاز دست پیدا کنیم تا سربلند به تبریز برگردیم.

شیخ لاری درخصوص میزبانی دو تیم ایرانی در کشور ثالث گفت: این حرف اهالی فوتبالی است و فوتبال هیچ کاری به سیاست ندارد و نباید هم داشته باشد. سوال از کنفدراسیون فوتبال آسیا باید این باشد که وقتی عربستان سعودی با یمن در جنگ است، کشور امن‌تری است؟ تصمیم AFC ناعادلانه بود و دیوار کوتاه‌تر از ما هم پیدا کردند اما جرعت نداشتند که چنین کاری انجام بدهند. 

او افزود: به عنوان یک فرد ورزشی سوال اینجاست که چرا باید فقط حق ما را نادیده بگیرند؟ همه هم دیدیم که وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک مقابل این تصمیم ایستادند و آنها متوجه شدند که نباید چنین کاری انجام می‌دادند. این گلایه هم از فدراسیون فوتبال وجود دارد که نمایندگان ما در کنفدراسیون فوتبال آسیا به چنین افرادی رای ندهیم تا نتوانند حق ما را زیر پا بگذارند.

شیخ لاری درباره حواشی دیدار تراکتور و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی گفت:‌ این واقعا ناراحت کننده است. فوتبال جای این مسائل نیست. فرهنگ ما اجازه نمی‌دهد که چنین مسائلی را به سکوهای ورزشگاه بکشانیم. همه ما ایرانی هستیم و باید این مسائل توسط فدراسیون فوتبال پیگیری و رفع شود. فدراسیون فوتبال به نژادپرستی‌ها پایان بدهد. این اشتباه از هر سمتی که باشد باید قطع شود. به نظرم اصلا وقتی چنین مسائلی در ورزشگاه می‌افتد بازی باید قطع شود و داور اجازه ندهد که بازی ادامه پیدا کند. این مسائل از عهده بازیکن و سرمربی خارجی است و فدراسیون فوتبال باید چاره‌ای بیاندیشد تا شاهد شعارهای نژادپرستی نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز