خبرگزاری کار ایران

چرا رضا آذری به قطر نرفت؟

گاف بزرگ مسئولان استقلال پیش از بازی با الریان

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۲۹۳

هافبک جوان تیم فوتبال استقلال تهران با یک اشتباه عجیب در سفر قطر این تیم را همراهی نکرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران پس از برتری مقابل الکویت کویت در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا قصد داشتند شهر دوبی را به مقصد تهران ترک کنند که با مورد عجیبی رو به رو شدند.

پس از اینکه بازیکنان به هتل بازگشتند و برای سفر به قطر باید ابتدا از امارات وارد ایران می‌شدند، گاف بزرگ و عجیب مسئولان باشگاه در این سفر باعث شد تا فرهاد مجیدی در آستانه بازی مقابل الریان قطر یک بازیکن را به راحتی از دست بدهد.

رضا آذری، هافبک جوان استقلال متوجه می‌شود گذرنامه‌اش گم شده است و با یک برگه موقت توانست از دوبی به تهران برگردد اما به دلیل زمان‌بر بودن دریافت گذرنامه جدید این بازیکن در آستانه 48 ساعت تا دومین بازی این تیم در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا نتوانست کاروان این تیم را در سفر به قطر همراهی کند.

آذری در حالی مسابقه امروز که به میزبانی ورزشگاه جاسم بن حمد برگزار می‌شود را از دست داده است که طبق معمول جمع آوری گذرنامه‌های برای سفرهای خارج از کشور تیم‌های فوتبال و امورات از این قبیل برعهده سرپرست تیم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز