خبرگزاری کار ایران

تقابل حساس نماینده ایران با السیلیه؛

السیلیه-شهرخودرو/ نبرد برای شکست دادن یاران کریم

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۰۸۸

تیم شهرخودرو ایران در دومین حضور آسیایی‌اش به مصاف تیم السیلیه قطر خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، دیدار دو تیم شهرخودروخراسان و السیلیه قطر از ساعت 18:40 دقیقه در ورزشگاه حمد بن خلیفه برگزار خواهد شد.

شاگردان سرآسیایی موفق شدند در اولین تجربه حضور در لیگ قهرمانان آسیا با دو گل قاسمی‌نژاد و خلعتبری ضمن شکست تیم الرفاع را در مرحله پلی آف به دور بعد این رقابت‌ها صعود کنند و حریف السیلیه قطر شوند.

نماینده فوتبال ایران در صورت صعود در دیدار حساس، در گروه B با شباب‌الاهلی امارات، الهلال عربستان و پاختاکور ازبکستان هم‌گروه خواهد شد.

السیلیه-شهرخودرو/ نبرد برای شکست دادن یاران کریم

تیم السیلیه از زمان تاسیس در ۱۰ اکتبر ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۳ با نام القادسیه فعالیت می‌کرد، اما سپس به السیلیه تغییر نام داد.

السیلیه تاکنون ۱۲ دوره در رقابت‌های لیگ ستارگان قطر شرکت کرده و فصل پیش با ایستادن روی رتبه سوم این رقابت‌ها بهترین عملکرد تاریخ خود را به ثبت رساند تا در فصل آتی لیگ قهرمانان یکی از نمایندگان قطر باشد.

شیخ ناصر بن حمد بن ناصر آل ثانی مالک و مدیرعامل باشگاه السیلیه است و سرمربیگری این تیم را در حال حاضر سامی طرابلسی، سرمربی ۵۱ ساله تونسی برعهده دارد، طرابلسی از سال ۲۰۱۳ سرمربی السیلیه است.

جمال هاژیبادیچ بوسنیایی و اولی اشتیلیکه آلمانی معروف‌ترین سرمربیان تاریخ این باشگاه بودند.

آبی و مشکی پوشان دوحه تاکنون ۴ بار قهرمانی لیگ دسته دوم و سه بار هم قهرمانی جام حذفی باشگاه‌های دسته دوم این کشور را به دست آورده اند.

علاء الساسی (هافبک یمنی) محمد معذر (مهاجم سودانی) ندیر بلهاج (هافبک الجزایری) مصطفی عبدالحافظ (مدافع مصری) بازیکنان غیر قطری السیلیه هستند.

مجدی صدیق، عبدالرحمان محمد، ماهر یوسف، میرغنی الزین و جرج کواسی بازیکنانی هستند که از این تیم سابقه بازی در تیم ملی قطر را دارند.

علاوه بر این السیلیه در شرایطی فردا به مصاف نماینده ایران خواهد رفت که دو دیدار قبلی‌اش مقابل الاهلی و الدحیل نتیجه را واگذار کرده است در حال حاضر هم با کسب 17 امتیاز در رده ششم جدول لیگ ستارگان قطر قراردارد.

نکته جالب در خصوص دیدار فردا این دو تیم حضور کریم انصاری فرد مهاجم ایرانی السیلیه است. انصاری فرد توانسته است با حضور در 13 بازی با به ثمر رساندن 6 گل و یک پاس گل برای تیمش مثمرثمر باشد و بارها بدلیل عملکرد خوبش توسط سایت‌های عربی مورد تمجید قرار بگیرد.

باشگاه السیلیه عکس کریم را روی پوستر رسمی دیدار فردا مقابل شهرخودرو قرار داد تا نشان دهد که حساب ویژه‌ای برای گلزنی روی مهاجم 29 باز کرده است.

السیلیه-شهرخودرو/ نبرد برای شکست دادن یاران کریم

 باید منتظر ماند و دید که در دیدار این دو تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به سود تیمی تمام خواهد شد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز