خبرگزاری کار ایران

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال؛

پرسپولیس 2 - تراکتور صفر/ شروع کار یحیی با برد انتقامی؛ برتری زیر باران سنگ

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۵۷۶

پرسپولیس موفق شد در بازی با تراکتور با اختلاف 2 گل به برتری برسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 15:15 امروز در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتور بود.

نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر تیم میزبان به پایان رسید و یک گل دیگر هم در نیمه دوم برای این تیم به ثمر رسید تا با نتیجه 2 بر صفر به پایان برسد.

تک گل پرسپولیس در نیمه اول را علی علیپور در دقیقه 9 بازی روی پاس وحید امیری به ثمر رساند و در نیمه دوم در دقیقه 55 این بار علیپور بود که به وحید امیری پاس گل داد.

ساکت الهامی، سرمربی تراکتور در وقت‌های تلف شده این نیمه از سوی اکبریان، داور مسابقه از زمین بازی اخراج شد.

مهدی تیکدری (1)، رضا اسدی (45)، سعید مهری (88)، محمدرضا خانزاده (92) از تراکتور و مهدی ترابی (8)، شجاع خلیل‌زاده (36)، کریستین اوساگوانا (70)، علیرضا بیرانوند (76)، علی علیپور (83) و کمال کامیابی‌نیا (90) از پرسپولیس با کارت زرد داور جریمه شدند.

 

ترکیب پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، وحید امیری، مهدی ترابی، علی علیپور و کریستین اوساگوآنا.

 

ترکیب تراکتور

رشید مظاهری، ایمان سلیمی، محمدرضا خانزاده، مهدی تیکدری، میثم تیموری، اکبر ایمانی، رضا اسدی، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، احسان حاج‌صفی و ساسان انصاری.

 

شرح گل اول در دقیقه 9: علی علیپور روی یک حمله تند و تیز روی پاس وحید امیری در موقعیت خوبی قرار گرفت و پس از استپ سینه توپ را از بالای سر رشید مظاهری تبدیل به گل کرد.

شرح گل دوم دردقیقه 55: وحید امیری با یک حرکت انفرادی و بسیار خوب از پشت محوطه جریمه تراکتور سه بازیکن این تیم را از پیش رو برداشت و با یک ضربه فنی و دقیق گل دوم سرخ پوشان تهرانی را به ثمر رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز