خبرگزاری کار ایران

دیدار جذاب یوونتوس و ناپولی

جنگ ساری و گتوسو در سن پائولو

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۴۰۰

در یکی از جذاب‌ترین مسابقات سری آ تیم یوونتوس امشب در ورزشگاه ناپولی به میدان خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، مدافع عنوان قهرمانی در ایتالیا به دنبال تساوی هفته گذشته مقابل لچه با 4 امتیاز اختلاف بیشتر در صدر جدول رده بندی ایستاده است و حریفش، ناپولی، به دنبال نتیجه ناامید کننده هفته گذشته رده یازدهم جدول رده بندی را به خود اختصاص داده است. وضعیت امروز ناپولی برای هواداران آنها قابل قبول نیست. ناپولی طی 3 فصل از 4 فصل گذشته سری A در جایگاه دوم جدول فصل را به پایان رسانده بود و از سال 2009 تا به امروز آنها فصل را با ایستادن پایین‌تر از رتبه ششم به پایان نبرده‌اند. شکی نیست که فصل جاری یک رقابت سخت برای باشگاه ناپل بوده است، هرچند با رکورد 6 برد، شش تساوی و 8 شکست از 20 مسابقه، آنها را در موقعیت یازدهم جدول قرار داده است. به دنبال برکناری کارلو آنجلوتی، جنارو گتوسو سرمربیگری ناپولی را پذیرفت و او تا به امروز تیمش را با 14 امتیاز اختلاف نسبت به رده چهارم می‌بیند که در اختیار رم قرار دارد و همچنین آنها 27 امتیاز از یوونتوس صدرنشین عقب هستند.

گتوسو طی 7 دیداری که هدایت تیم اهل ناپل را در دست داشت به 4 شکست تن داده و آخرین شکست او هفته گذشته با نتیجه 2 بر صفر مقابل فیورنتینا ثبت شد. در کنار این نتایج در رقابت‎‌های باشگاهی ایتالیا، ناپولی موفق شد در بازی مرحله یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا با نتیجه یک بر صفر از سد لاتزیو عبور کند تا اعتماد به نفس خوبی برای بازی امشب داشته باشد. با وجود اینکه ناپولی می‌تواند برای برد روحیه خوبی مقابل یووه داشته باشد اما آنها طی 5 بازی اخیر با این تیم تنها به یک پیروزی رسید‌ه‌اند و طی 4 بازی دیگر این بانوی پیر بوده که سه امتیاز را به خانه برده است. 

یووه با غلبه بر رم در کوپا ایتالیا در چهارشنبه شب، بدین ترتیب پنج برد پیاپس در همه رقابت‌ها کسب کرد. کریستیانو رونالدو دوباره در لیست برترین گلزنان بانوی پیر قرار گرفت، به این معنی که این بازیکن ملی پوش پرتغالی در 9 بازی اخیر خود برای این باشگاه 12 بار گلزنی کرده است. تیم ساری در این فصل بدون مشکل نبوده اما 5 بازی پیروزی متوالی آنها را به صدر جدول کشانده است. اینتر هنوز هم یکی از شانس‌های قهرمانی است و تنها 4 امتیاز از یووه عقب افتاده اما با این وجود تیم یوونتوس صدر را در دست دارد. آنها در دو بازی اخیر رم و پارما را با نتیجه مشابه 2 بر یک شکست داده‌اند در حالیکه دو پیروزی بزرگ تلقی می‌شود اما در مقابل اینتر در دو بازی گذشته برابر آتالانتا و لچه به تساوی رضایت داده است. در بازی رفت دو تیم تیم ناپولی با گل‌های لوزانو، دی لورنزو و مانولاس موفق شده بود گل‌های کریستیانو رونالدو، دنیل و گونزالو هیگواین را بی اثر کند تا حداقل به یک امتیاز برسد اما گل به خودی دقیقه 90 کالیدو کولیبای رویاهای کسب امتیاز را به دست فراموشی سپرد تا یووه با نتیجه 4 بر سه برنده شود. 

اخبار دو تیم

کولیبالی،‌ مرتنس، مالکویت و فوزی غلام چهار بازیکن از ناپولی هستند که به دلیل مصدومیت وضعیت مشخصی برای این بازی ندارند. در حالیکه جیووانی دی لورنزو هنوز برای ایستادن در ترکیب اصلی آماده نیست، نیکولا ماکسیموویچ که طی هفته گذشته مصدومیت همسترینگش به پایان رسیده است می‌تواند دلخوشی گتوسو در  خط دفاعی باشد. فابیان رویز و سباستیانو لوپرتو در بازی سه شنبه شب مقابل لاتزیو از ترکیب دور بودند و در کنار حضور آن‌ها همچنین پیش بینی می‌شود که خوزه کایخون، لورنزو اینسینیه و میلیچ در خط حمله حضور داشته باشند.

برای یووه صدرنشین جورجیو کیلینی، مریح دمیرال، سامی خدیرا و ماتیا دیشیلیو در دسترس نیستند به اضافه اینکه دنیلو هم به علت آسیب دیدگی عضلانی این بازی را از دست داده است. رودریگو بنتاکور برای ایستادن در خط میانی یووه با آدریان ربیو در رقابت است و کریستیانو رونالدو آماده در کنار پائولو دیبالا و گونزالو هیگواین خط حمله این تیم را تشکیل می‌دهند. نیمکت نشینی دیبالا برابر رم نشان می‌دهد مائوریتسیو ساری به این بازیکن نیاز مبرمی دارد و قطعا در خط حمله یووه حضور خواهد داشت.

ترکیب احتمالی

ناپولی: اوسپینا، هیساج، مانولاس، ماکسیموویچ، لوپرتو، زیلینسکی، رویز، دمه، کایخون، میلیچ، اینسینیه

 یوونتوس: شزنی، کوادرادو, دلیخت, بونوچی, ساندرو، متوئیدی, پیانیچ, ربیو، رمزی، رونالدو, دیبالا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز