خبرگزاری کار ایران

اسکوچیچ: ایران یک کشور کاملا امن است/ ترجیح دادم با همان تیم ادامه دهیم و بازیکن جذب نکنیم

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۹۸۹

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم صنعت نفت آبادان معتقد است که شرایط یارگیری در نیم فصل بسیار سخت و دشوار است به همین دلیل ترجیح داده تا با همان تیم به کارش ادامه دهد.

به گزارش ایلنا، دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم صنعت نفت آبادان در آستانه اولین دیدار نیم فصل دوم مقابل نفت مسجد سلیمان در خصوص شرایط تیمش صحبت‌هایی کرد که در ادامه میخوانید:

*چرا برای نیم‌فصل دوم بازیکنی را جذب نکردید و به چند تن از بازیکنان‌تان هم که خواهان جدایی بودند اجازه جدایی ندادید؟

 شرایط یارگیری در نیم‌فصل بسیار سخت و دشوار است و هیچ‌کدام از تیم‌ها بازیکن خوب و طراز اول خودشان را به راحتی از دست نمی‌دهند، در چنین شرایطی هم هیچ راهی وجود ندارد جز اینکه هر تیمی بازیکن خودش را به بهترین شکل حفظ کند و بازیکنی را از دست ندهد چون در چنین شرایطی عملاً جذب بازیکن دلخواه‌تان امکانپذیر نیست. باشگاه ما هم با علم به این موضوع به تیم‌های خواهان چند بازیکن‌مان جواب رد داد تا ما شاکله تیم‌مان را حفظ کنیم. تیم خوبی داریم و از آنجا که بازیکنان‌مان در تیم‌مان به خوبی جا افتاده و با یکدیگر هماهنگ بودند من هم ترجیح دادم با همان تیم موفق و بازیکنان به کارمان ادامه دهیم.

*در نیم‌فصل اول در خانه به تیمی نباختید این رکورد را در نیم‌فصل دوم هم حفظ خواهید کرد؟

تیم خیلی خوبی داریم و با حمایتی که هواداران از تیم‌مان انجام می‌دهند بازیکنان‌مان هم با انگیزه بالاتر جنگیدند و نتایج خوبی را در مسابقات خانگی کسب کردند. این رکورد قابل احترام است اما ما برای نیم‌فصل دغدغه‌های بیشتری داریم.

*از دغدغه‌هایتان برای نیم‌فصل دوم صحبت کنید؟

در نیم‌فصل دوم شرایط سخت‌تر می‌شود و به عبارتی دروازه‌ها کوچکتر می‌شود. خیلی خوب به این نکته واقف هستیم که کار در نیم‌فصل دوم مشکل‌تر است اما ما برای نیم‌فصل دوم خودمان را آماده کردیم و با توجه به توانایی و هارمونی موفقی که داشتیم خیلی امیدوارم که بتوانیم در نیم‌فصل دوم هم به نتایج خوبمان ادامه داده و فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان ببریم.

*برای دربی نفتی‌ها که روز یکشنبه باید مقابل تیم مسجد‌سلیمان در خانه‌اش به میدان بروید چه صحبتی دارید؟

 بازی ابتدایی نیم‌فصل دوم و استارت موفق در این بازی‌ها برای ما ارزش زیادی دارد از همین رو ما با تمام توان به مصاف حریف‌مان می‌رویم و بنای کارمان هم به کسب سه امتیاز معطوف است. همه موارد را به بازیکنان‌مان گوشزد می‌کنم و خیلی امیدوارم با پیاده کردن خواسته‌های تاکتیکی به نتیجه‌ای مطلوب برسیم هر چند که برای تیم مسجد‌سلیمان هم به عنوان یک تیم خوب احترام زیادی قائل هستیم.

*در نیم‌فصل دوم با هدف کسب چه رده‌ای تلاش می‌کنید؟

من از رده خاصی حرف نمی‌زنم همانطور که در نیم‌فصل اول هم حرفی از رده‌ای نزدم اما همه دیدند که بهترین جایگاه ممکن را کسب کردیم و برای خودمان و هواداران‌مان خوشحالی را به همراه آوردیم. برای نیم‌فصل دوم هم من از رده‌ای خاص حرف نمی‌زنم اما تلاش می‌کنیم که بهترین بازی‌ها و نتایج را کسب کنیم و بهترین رده ممکن را کسب کنیم.

*در مورد مربیگری‌تان در تیم ملی در مقطعی حرف‌هایی شنیده شد اما این صحبت‌ها جدی نشد؟

 بله، من هم حرف‌هایی شنیدم اما این صحبت‌ها جدی نشد و حداقل اینکه با من حرفی زده نشد.

*در مورد ناامنی ایران و بازی‌های تیم‌های باشگاهی ایران هجمه‌های زیادی به تیم‌های کشور ایران شد، شما به عنوان مربی خارجی ناامنی در ایرانی دیده‌اید؟

 من چند سال است که در ایران مربیگری می‌کنم و با چند تیم هم در شهر‌های مختلف کار کرده‌ام اما هیچ مشکلی در ایران نداشتم و مشکل ناامنی هم برایم وجود نداشته است و به نظرم ایران کشوری کاملاً امن است.

*برای بازی با نفت مسجد‌سلیمان بازیکن محروم و مصدومی دارید؟

خیلی خوشحالم که برای بازی شروع نیم‌فصل دوم نه بازیکن محروم دارم و نه بازیکن مصدوم به همین دلیل با تیمی کامل به مصاف نفت مسجد‌سلیمان خواهیم رفت و من هم می‌توانم از تمامی داشته‌هایم به نحو احسن استفاده کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز