خبرگزاری کار ایران

گل‌محمدی - الهامی؛ روز تسویه حساب از راه رسید

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۸۰۰

یکی از تقابل‌های جذاب دیدار پرسپولیس - تراکتور، تقابل سرمربیان دو تیم است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حساس‌ترین و جذاب‌ترین رقابت هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر بدون شک بازی پرسپولیس - تراکتور است که روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی  برگزار خواهد شد.

این دیدار سوای اهمیت بالای ذاتی خودش به دلیل حساسیت بالایی که برای تماشاگران پرتعداد دو تیم دارد، با توجه به شرایط جدول و مدعی بودن هر دو، بیش از همیشه در معرض توجه قرار خواهد داشت ولی یک نکته ویژه هم در این بازی برای نخستین بار رخ می‌دهد و آن هم اولین تقابل سرمربیان دو تیم برابر یکدیگر است که گذشته پر فرازو نشیبی با هم داشتند.

ساکت الهامی ابتدای لیگ هجدهم به در خواست گل‌محمدی به عنوان دستیار اول او جذب پدیده سابق و شهر خودروی حال حاضر شد و طرفین یک فصل همکاری موفق با هم داشتند که حاصلش اولین سهمیه آسیایی تاریخ این باشگاه بود. شرایط اما میان این دو نفر خوب پیش نرفت و اواخر فصل اختلافات به اوج خودش رسید و از همان زمان حرف و حدیث‌هایی از قطع همکاری میان آنها وجود داشت که با پایان فصل رنگ واقعیت به خود گرفت و راه‌شان از هم جدا شد، اگرچه هر دو طرف موضوع اختلاف را تکذیب کرده و عنوان کردند که در فضایی دوستانه به همکاری‌شان خاتمه دادند و اجازه ندادند اختلاف میانشان خیلی در رسانه سر و صدا ایجاد کند.

ساکت الهامی در پایان فصل به کادرفنی ماشین‌سازی اضافه شد و گل‌محمدی در تیم مشهدی به کار خود ادامه داد. در هفته‌های پایانی نیم فصل نخست بود که الهامی بعد از جدایی دنیزلی به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت تراکتور نشست تا گزینه جدید نیمکت این تیم معرفی شود ولی نتایج خیلی خوب او باعث شد در این سمت ابقا شود و به کارش در تراکتور ادامه دهد.

از سوی دیگر گل‌محمدی با جدایی از شهر خودرو  در نیم فصل به پرسپولیس پیوست و حالا در گام نخست شاهد تقابل جذاب دو همکار سابق هستیم که قطعاً انگیزه‌های شخصی هم برایشان علاوه بر اهمیت ذاتی 3 امتیاز بازی باعث جذاب‌تر شدن بازی خواهد شد و باید دید کدام یک موفق می‌شود این رقابت را به سود خود پایان دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز