خبرگزاری کار ایران

جباری: امیدوارم بازیکنان استقلال با پیروزی بازگردند / چرا خطیر استقلال را رها نمی‌کند؟

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۶۱۸

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: واقعا برای من جای سوال دارد کسی که به دلیل مشکلات شخصی این تیم را رها کرد و رفت واقعا این تیم را رها نمی‌کند؟

علی جباری پیشکسوت تیم استقلال تهران در گفتگو با ایلنا، درخصوص اظهارات اخیر فرهاد مجیدی گفت: فرهاد سرمربی تیم است و اگر صحبتی کرده است او به فکر تیم و بازیکنانش است. چرا باید مشکلات مدیریتی در تیم استقلال بی شمار باشد که یک سرمربی تشخیص بدهد اینگونه به آن واکنش نشان بدهد.

او ادامه داد: فرهاد کارش را به تازگی شروع کرده و با مرور صحبت‌های آن متوجه می‌شوید که چه افرادی از ناکامی استقلال شاد می‌شوند. این نگران کننده است که پرواز تیم ما باید از شب گذشته به امروز صبح موکول شود آن هم در حالیکه همینطور برنامه بازی ما فشرده بود.

پیشکسوت استقلال درخصوص واکنش علی خطیر به مجیدی گفت: واقعا برای من جای سوال دارد چرا کسی که به دلیل مشکلات شخصی این تیم را رها کرد و رفت واقعا این تیم را رها نمی‌کند؟ خطیر هر چند وقت یکبار خودش را به بهانه‌ای مطرخ می‌کند، حالا یا مصاحبه باشد یا اظهار نظر در فضای مجازی. او که به هواداران قول بازگشت استراماچونی را داده بود چرا قصد داشت یک سرمربی دیگر را به تهران بیاورد؟ اگر این دروغ‌گویی نیست پس چیست؟

جباری افزود: نصف بدهی‌های استقلال برای مدت زمان حضور ایشان در باشگاه است. به قراردادهای آقایان شفر، ایسما، نیومایر و امثالهم نگاه کنیم متوجه می‌شویم که او چه اشتباهاتی داشته است. استقلال را رها کنید و به دنبال کار خودتان باشید.

علی جباری درباره پیش بینی از بازی فردا برابر الکویت کویت همچنین گفت: وضعیت تیم مشخص است. با یک جلسه تمرین نمی‌توان انتظار شاهکار داشت. پروازشان هم با مشکل رو به رو شده که بیشتر نگران کننده است. امیدوارم بازیکنان ما مثل همیشه با غیرت برای موفقیت تیم و در حمایت از سرمربی نماینده کویت را از پیش رو بردارند تا با یک پیروزی بزرگ به ایران بازگردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز