خبرگزاری کار ایران

محمد مسلمی‌پور:

پیروانی می‌خواست بازیکنانِ خودش را به تیم امید دعوت کند/ صعود به المپیک را فدای منافع شخصی کردند/ پاداش ما را به بازیکنانِ جدید دادند

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۰۳۸

مدافع سابق تیم امید از دلایل دعوت نشدنش و حذف تیم امید صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ماجرای حذف تیم امید در مسیر صعود به المپیک 2020 توکیو همچنان داغ است و در مورد دلایل آن صحبت می‌شود. یکی از انتقادهایی که به کادرفنی در دور پایانی وارد شده خط زدن برخی از بازیکنان مهم تیم و کمبود مهره‌ در آن پست‌ها بوده است. یکی از این نفرات محمد مسلمی‌پور است که عملکرد خوبی در دفاع چپ داشت ولی بدون دلیل مشخصی از تیم خط خورد.

محمد مسلمی‌پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دلیل خط خوردنش از تیم امید اظهار داشت: من دلیل خط خوردنم را نمی‌دانم و مشکلی هم با این موضوع ندارم ولی مساله اینجاست که هیچ مشکل فنی در این میان دخیل نبود و مسائل غیر فنی دخیل بود. من 2 سال در این تیم حضور داشتم و عملکردم هم به گواه مربیان و کارشناسان خوب بوده است ولی از وقتی پیروانی به تیم امید آمد من و یک سری افراد بدون دلیل مشخصی خط خوردیم و بازیکنانِ خودشان را به تیم دعوت کردند.

وی افزود: این آقایان می‌آیند علیه کرانچار صحبت می‌کنند و او را از نظر فنی زیر سوال می‌برند ولی کرانچار کارنامه و رزومه مشخصی دارد و در ایران همه او را می‌شناسند. در طول این همه سال که در ایران بوده با هیچکسی به مشکل نخورده است. می‌آیند بحث نوشیدنی و مسائل حاشیه‌ای را مطرح می‌کنند که او را خراب کنند ولی این مسائل به کسی ارتباطی ندارد. می‌گویند کرانچار باعث شد تیم در سید 4 قرار بگیرد ولی حضور تیم امید در سید چهار به خاطر حذف شدن در دوره قبلی بود که خود این‌ افراد آن نتایج را گرفتند.

مدافع سابق تیم امید در مورد دلایل عدم صعود تیم امید به المپیک هم گفت: وقتی یکی مثل پیروانی به تیم مشاوره بدهد همین می‌شود. وینگر را در پست هافبک دفاعی به کار می‌گیرند. هافبک دفاعی را در پست دفاع وسط می‌گذارند و مهدی قائدی که بازیکن تکنیکی است را جلو می‌گذارند که سر بزند. به ما می‌گویند سیستم‌مان دفاع - ضد حمله است ولی مگر می‌شود 95 دقیقه دفاع کنی و هیچ برنامه دیگری نداشته باشی؟

مسلمی‌پور در مورد دوران فرهاد مجیدی هم عنوان کرد: من با آقا فرهاد هم مشکلی نداشتم و من را خیلی دوست داشت و به فوتبالم اعتقاد داشت و به اردوها دعوت می‌شدم ولی مجیدی می‌‌خواست 50 درصد تیم را کنار بگذارد و بازیکن جدید دعوت کند. مگر می‌شود این مقدار تغییر و جابجایی در تیم ایجاد شود؟ بعد هم چرا باید به سرمربی فشار بیاورند که فلانی را دعوت کن و فلانی را دعوت نکن؟ سرمربی باید اختیار تام داشته باشد.

وی در مورد خط خوردن عارف غلامی هم گفت: عارف بنده خدا در بازی با اندونزی یک اشتباهی کرد که در فوتبال طبیعی است و برای هر کسی پیش می‌آید ولی او را کنار گذاشتند. تیم امید مشکل دفاع داشت و بازیکن غیر تخصصی در دفاع بازی می‌کرد و از همین ناحیه ضربه خوردیم ولی بهترین مدافع لیگ برتر دعوت نمی‌شود. این ها منافع ملی را فدای منافع شخصی خودشان کردند. این آخرین دوره‌ای بود که تیم امید می‌توانست به المپیک صعود کند ولی گذاشتند حسرت مردم بعد از 4 دهه ادامه پیدا کند.

مدافع سابق امید در مورد بحث پاداش‌ها هم عنوان کرد: پاداش صعود را که قرار بود به ما بدهند به بازیکنانی که تازه دعوت شده بودند دادند. نفراتی مثل مهران درخشان مهر که اصلاً در اردوهای قبلی حضور نداشتند پاداش گرفتند و پاداش ما را ندادند.

مسلمی‌پور در پایان در مورد وضعیت خودش در ماشین‌سازی گفت: من در حال حاضر مصدومم و متاسفانه بازی با سپاهان را از دست دادم. انگیزه زیادی داشتم مقابل تیم سابقم به میدان بروم ولی متاسفانه نشد. شرایط ماشین سازی هم خوب است و امیدوارم با آقای شیخ لاری بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز