خبرگزاری کار ایران

ماموریتی برای خرید جدید استقلال؛ چیزی در حد علیپور پرسپولیس!

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۵۰۷

مطهری در نیم‌فصل اول پنج گل برای ذوب‌آهن به ثمر رساند؛ یعنی درست به اندازه علی علیپور پرسپولیس.

به گزارش ایلنا،ارسلان مطهری سال‌ها پیش در نفت تهران به عنوان یک پدیده به فوتبال ایران معرفی شد. ما اصولا در ایران دو گروه بازیکن داریم؛ عده‌ای که از همان اول فاش می‌کنند پرسپولیسی هستند یا استقلالی و البته گروه دوم که منتظر می‌مانند با یکی از این دو تیم قرارداد ببندند و بعد بگویند از کودکی هوادار همان تیم بوده‌اند! ارسلان مطهری جزو گروه اول است و از همان زمان آغاز درخشش‌اش در نفت تهران به دفعات به استقلال ابراز علاقه کرد. با این وجود خیلی طول کشید تا او آبی‌پوش شود. بسیاری تصور می‌کردند با حضور علیرضا منصوریان در استقلال او به آرزویش برسد، اما علیمنصور پدیده خودش را به جمع آبی‌ها نبرد تا این انتقال چند سال به تعویق بیفتد. در این چند سال فوتبال مطهری سیر نزولی پیدا کرد، اما او امسال در ذوب‌آهن بار دیگر خودی نشان داد و به عصای دست منصوریان، در یکی از بدترین فصول مربیگری‌اش تبدیل شد.

مطهری در نیم‌فصل اول پنج گل برای ذوب‌آهن به ثمر رساند؛ یعنی درست به اندازه علی علیپور پرسپولیس. حالا ذوب‌آهن بازیکنی را که 38 درصد کل گل‌های این تیم را به ثمر رسانده بود تحویل استقلال داده؛ تیمی که بعید است مطهری در آن فیکس شود. در حقیقت زوج آتشین به جا مانده از دوره استراماچونی یعنی دیاباته و قائدی، در مرحله اول به هیچ مهاجمی اجازه فیکس شدن نمی‌دهد. در این میان ارسلان باید از معدود موقعیت‌هایی که به دست می‌آورد نهایت استفاده را ببرد و البته امیدوار باشد فرهاد مجیدی به اندازه کافی به او مجال درخشش بدهد.

در نیم‌فصل اول بازیکنی مثل مرتضی تبریزی نتوانست از فرصت‌های جسته و گریخته‌اش استفاده کند و یک جایگزین خوب برای شیخ یا قائدی باشد، اما حکایت ارسلان شاید فرق داشته باشد؛ بازیکنی که باید امیدوار باشیم عاقبت اظهار عشق‌های بی‌پایانش به استقلال شبیه بختیار رحمانی نشود. بختیار هم سال‌ها به لباس آبی ابراز ارادت کرد، اما وقتی به این پیراهن رسید هیچ کار مثبتی نتوانست انجام بدهد. شاید این قبیل عاشقانه‌ها برای جلب نظر هواداران و تا پشت در باشگاه کارایی داشته باشد، اما وقتی داخل شدی فقط باید خودت را با کار، تمرین و تمرکز نشان بدهی. آیا ارسلان سخت به دست آمده را حفظ می‌کند یا آن را مثل بختیار رحمانی آسان به باد می‌دهد؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز