خبرگزاری کار ایران

فیروز کریمی: به خاطر صدا و سیما نمی‌توانم مربیگری کنم/ پیشنهادات زیادی دارم

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۳۹۷

سرمربی سابق تیم های لیگ برتری این فصل هم درگیر برنامه استعدادیابی است و نمی‌تواند در لیگ برتر مشغول باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، یکی از نفراتی که جایش حسابی در لیگ برتر فوتبال ما خالی است، بدون شک فیروز کریمی است که می‌گوید فعلاً به دلیل قرارداد با تلویزیون و برنامه استعدادیابی نمی‌تواند زمانش را صرف موضوع دیگری کند. با او در مورد شرایط این روزهایش همکلام شدیم.

 

 چرا دیگر مربیگری نمی‌کنید؟

من با صدا و سیما قرارداد دارم چون امسال هم قرار است همان برنامه استعدادیابی را در پیش بگیریم. به خاطر همین هم نیم فصل اول و هم نیم فصل دوم تیم نگرفتم.

 یعنی پیشنهاد داشتید اما قبول نکردید؟

پیشنهاد که زیاد داشتم اما چون به تهیه‌کننده برنامه ستاره‌ساز قول دادم، قبول نکردم. اتفاقاً تهیه‌کننده برنامه هر هفته یا 2 هفته یک بار زنگ می‌زند و می‌پرسد سر قولت هستی؟ من هم به خاطر اینکه نمی‌توانم بگویم نه می‌گفتم بله سر قولم هستم. اگر الان هم برنامه اجرا نمی‌شود دست تهیه‌کننده نیست و به خاطر این است که یکسری مسائل پیش آمد.

 یعنی نمی‌توانستید پیشنهاد هیچ تیمی را قبول کنید؟

دست خودم است که بروم یا بمانم. اینکه بخواهیم چنین تصمیمی بگیرم، دست آنها نیست اما دوست ندارم بدقولی کنم. برنامه هنوز شروع نشده اما تا الان به همه تعهدات‌شان عمل کردند و من هم روی قولی که دادم ماندم.

 مربیان، همان نفرات قبل هستند؟

ممکن است باشند و ممکن است نه.

 پس نمی‌خواهید لو بدهید؟

نه، چون این مسأله فوتبالی نیست و اگر تغییر و تحولی باشد ممکن است بازیکنان نیایند. قبلاً اکیپ خیلی خوبی دور هم بودیم و خدا را شکر برنامه مورد لطف و عنایت مردم واقع شد. خود بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند، تهیه‌کنندگان هم به خاطر لطفی که به برنامه داشتند، برای ساخت ادامه‌اش استقبال کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز