خبرگزاری کار ایران

بازی‌های پلی آف در دوحه، میهمانی ایرانی‌ها در دور رفت و بررسی مجدد شرایط در دور برگشت

تصمیم نهایی AFC در مورد میزبانی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۲۰۴

کنفدراسیون فوتبال آسیا در تصمیم اولیه خود مبنی بر لغو میزبانی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا تجدید نظر کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در نهایت پس از چند روز حرف و حدیث پیرامون امتیاز میزبانی باشگاه‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا و اینکه چه تصمیمی در این خصوص گرفته می‌شود، کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم خودش را در این باره اعلام کرد.

بر این اساس میزبانی دو باشگاه ایرانی استقلال و شهر خودرو در مرحله حذفی به کشور ثالث واگذار شده است. طی این اعلام، شهر دوحه قطر در تاریخ 25 ژانویه میزبان دیدار تیم های شهر خودرو و استقلال خواهد بود. این بازی‌ها به صورت تک حذفی برگزار می‌شود و رفت و برگشت نیست.

در ادامه قرار بر این شده میزبانی باشگاه‌های ایرانی برای مسابقات دور گروهی، به دیدارهای برگشت این مرحله منتقل شود و 4 نماینده ایران در این رقابت‌ها در دور رفت تماماً میهمان خواهند بود.

در ادامه قرار است مجوز میزبانی در دور گروهی لیگ قهرمانان منوط به بررسی شرایط در آن تاریخ صورت بگیرد و در صورت لزوم در لغو میزبانی ایران تجدید نظر خواهد شد.

بدین ترتیب همچنان شانس استفاده از امتیاز میزبانی در رقابت‌های آسیایی برای تیم‌های ایرانی وجود دارد و اگر تا آن زمان شرایط میزبانی ایران از سوی مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا تایید شود تیم‌ها می‌توانند در زمین خود از این امتیاز استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز