خبرگزاری کار ایران

رئیس فدراسیون بسکتبال: در بسکتبال دغدغه میزبانی نداریم

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۱۹۲

رئیس فدراسیون بسکتبال ایران در حاشیه چهل و هفتمین مجمع عمومی کمیته المپیک گفت:در بسکتبال سعی کردیم با رایزنی ها و دیپلماسی ورزشی میزبانی هایمان را حفظ کنیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، رامین طباطبایی در حاشیه مجمع امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه جلسات خوبی برگزار شده است و حمایت مالی و سخت افزاری خوبی از فدراسیون ها صورت گرفته است. امیدوارم با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک بتوانیم سال خوبی برای ورزش رقم بزنیم.

او درباره تصمیم عجیب AFC برای گرفتن میزبانی از باشگاه های ایرانی در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا و اینکه آیا چنین مشکلاتی در بسکتبال هم وجود دارد تصریح کرد: در بسکتبال هم دغدغه هایی وجود دارد اما سعی کردیم با رایزنی ها و دیپلماسی ورزشی میزبانی هایمان را حفظ کنیم. کشور ما امن ترین کشور جهان است و از جمعیت خوبی برخوردار است. علاقمندان زیادی داریم و به نظرم می توانیم از این پتانسیل می توانیم به خوبی استفاده کنیم.

طباطبایی تاکید کرد: در تمامی مجامعی که حضور داشتیم همیشه تعداد علاقه مندان بالای ما برای آنها اهمیت زیادی داشته است و فوتبال ما می تواند از این وزنه به راحتی استفاده کند چرا که هواداران وزنه بسیار بزرگی هستند. برای گرفتن اسپانسر این جمعیت اهمیت زیادی دارد. به نظرم سلطانی فر و صالحی امیری می توانند با رایزنی و دیپلماسی این میزبانی را به ما برگردانند.

او در پایان گفت: کمیته ملی المپیک عملکرد بسیار خوبی داشته است و تا امروز چنین اتفاقاتی به ویژه در زمینه بودجه و کمک مالی رخ نداده بود و امیدوارم روزهای خوبی را در ورزش کشور ببینیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز