خبرگزاری کار ایران

سازمان لیگ باید پیش بینی شرایط آب و هوایی را می کرد؛

رضا عنایتی: از چند روز قبل معلوم بود امروز هوا برفی است

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۶۶۹

سرمربی سرخپوشان پاکدشت نسبت به لغو بازی تیمش به سازمان لیگ معترض شد.

به گزارش ایلنا، سرمربی سرخپوشان پاکدشت پس از لغو دیدار با گل ریحان البرز می گوید سازمان لیگ باید پیش بینی شرایط نامساعد آب و هوایی را می کرد تا باشگاه ها متحمل هزینه اجباری نشوند.

رضا عنایتی در این باره به روابط عمومی باشگاه سرخپوشان پاکدشت گفت: متاسفانه ما به دلیل شرایط نامساعد جوی باید امروز هم در اردو بمانیم که این مساله مشکلاتی را برای ما و البته دیگر باشگاه ها ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر حتی نرم افزارهای ابتدائی پیش بینی هوا نیز در دسترس است و از چند روز قبل مشخص بود امروز هوای استان های تهران و البرز برفی خواهد بود،قطعا می شد این بازی را از ابتدا به روز دوشنبه موکول کرد تا به هر دو باشگاه سرخپوشان و گل ریحان هزینه اضافی تحمیل نشود.

سرمربی سرخپوشان پاکدشت در پایان افزود: در حال حاضر وضعیت اقتصادی جالب نیست و به نظر بنده سازمان لیگ می تواند با پیش بینی درست شرایط کاری کند که باشگاه ها با هزینه های اضافی در این شرایط رو به رو نشوند و امیدوارم برای دیدارهای بعدی این اتفاق رخ ندهد تا رقابت ها با برنامه ریزی بهتری برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز