خبرگزاری کار ایران

در صورت کناره گیری از لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس - آنتونی استوکس؛ در بن بست؟

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۳۴۱

​پرسپولیس در شرایطی در یکقدمی جذب آنتونی استوکس قرار گرفته که احتمال کناره گیری از لیگ قهرمانان باعث می‌شود، این انتقال چندان برای سرخ‌ها به صرفه نباشد.

به گزارش ایلنا، آنتونی استوکس، مهاجم سابق تراکتور که در فصل گذشته همکاری نیمه کاره‌ای با این باشگاه داشت، اکنون در رادار پرسپولیس قرار گرفته و گفته می‌شود طی 24 ساعت آینده این انتقال نهایی خواهد شد.

پرسپولیس که در نقل و انتقالات زمستانی، اقدام به جذب کریستین اوساگوآنا کرده و این در حالیست که طبق وعده‌ها، هواداران این تیم در انتظار انتقال جذاب دیگری برای تقویت خط حمله خود هستند و در این رابطه مذاکرات با آنتونی استوکس به مراحل نهایی خود رسیده است. 

با این حال به نظر می‌رسد شاید به دلیل احتمال کناره گیری تیم‌های ایران از حضور در لیگ قهرمانان آسیا، این انتقال چندان به صرفه به نظر نرسد و باشگاه پرسپولیس نیز در آخرین گام از این مذاکره دست بکشد. پرسپولیس که در نیم فصل اول علیرغم مشکلات بزرگی که در خط حمله‌اش احساس می‌شد در نهایت با صدرنشینی و سومین خط هجومی برتر به کار پایان داد که همچنان به گواه کارشناسان و سرمربی وقت تیم (گابریل کالدرون) مهمترین نیاز آنها جذب مهاجم بود. بر این اساس سرخپوشان خیلی زود با کریستین اوساگوآنا به توافق دست یافتند و این بازیکن نیجریه‌ای به رختکن سرخ‌ها راه یافت.

با جذب اوساگوآنا و در شرایطی که آنها در نقل و انتقالات زمستانی با حسین ماهینی و فرشاد احمدزاده نیز فسخ قرارداد کرده بودند و پیش از این نیز با جونیور براندائو قطع همکاری شده بود، دو جای خالی دیگر در لیست این تیم دیده می‌شود. گفته می‌شود یکی از آنها به آنتونی استوکس اختصاص خواهد یافت.

موضوع اما اینجاست که با توجه به کناره گیری احتمالی سرخ‌ها بهمراه سپاهان، استقلال و شهرخودرو از لیگ قهرمانان آسیا، شاید جذب این بازیکن چندان از حیث مالی به سود آنها نباشد. جایی که سرخ‌ها با حضور در این رقابت‌ها و دستیابی به نتایج مناسب در مرحله گروهی، بخشی از هزینه‌های ارزی خود را در مرحله بازگشت قرار می‌دادند و می‌توانستند نسبت به پرداخت مطالبات بازیکنان خارجی خود امیدوار باشند. با این حال اکنون با وضعیت کنونی و شایعات شکل گرفته، به نظر نمی‌رسد قدرت کیفی و فنی آنها برای رقابت تنها در دو جبهه لیگ برتر و جام حذفی کم باشد و آنها با این پتانسیل نیز قادر خواهند بود به نتیجه مناسبی دست یابند. 

باید دید تیم مدیریتی باشگاه اما چه تفکر و تدابیری در ذهن خواهد داشت و برای این موضوع چه خواهد کرد و آیا آنتونی استوکس نیز به خط هجومی سرخ‌ها اضافه خواهد شد یا آنها با صرفه جویی ارزی در شرایط احتمال کناره گیری از لیگ قهرمانان آسیا، به نیروهای کنونی خود اتکا خواهند کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز