خبرگزاری کار ایران

اولین پیروزی پرسپولیس با یحیی

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۸۰۸

دیدار دوستانه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و بادران با نتیجه دو بر صفر به سود سرخپوشان ایران خاتمه یافت.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تیم فوتبال پرسپولیس امروز و از ساعت ۱۲ در دیداری دوستانه به مصاف بادران رفت.

تیم پرسپولیس با ترکیب: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، وحید امیری، احمد نورالهی، محسن ربیع‌خواه، مهدی شیری، محمد نادری، مهدی ترابی، کمال کامیابی‌نیا و علی علیپور به مصاف حریف لیگ یکی خود رفت.

رضا کرمانشاهی از داوران لیگ برتری، این دیدار را قضاوت می‌کند.

کادر فنی پرسپولیس و بادران پیش از آغاز بازی، با یکدیگر خوش و بش کردند. فرهاد کاظمی و کرمانی مقدم با یحیی گل محمدی و دستیارانش دیدار و گفتگو کردند.

این دیدار دوستانه در پایان نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

در نیمه دوم، پرسپولیس با یک ترکیب متفاوت وارد زمین شد. بازیکنانی که در نیمه اول به زمین رفته بودند، بعد از یک ریکاوری کوتاه، راهی رختکن شدند.

پرسپولیس در نیمه دوم با ترکیب؛ امیرحسین بیات، سید جلال حسینی، احسان حسینی، مهدی شیری، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، سعید حسین‌پور، مهدی عبدی، کریستین اوساگونا، آریا برزگر و امید عالیشاه به زمین رفت.

این دیدار دوستانه در پایان با نتیجه دو بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

ترابی در دقیقه 39 و عبدی در دقیقه 46 گل‌های پرسپولیس را به ثمر رساندند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز