خبرگزاری کار ایران

بررسی شانس صعود تیم امید به المپیک: نباید ببازی!

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۶۶۰

بازیکنان تیم فوتبال المپیک ایران فردا در بازی حساس مقابل چین به میدان خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال امید ایران از ساعت 13:45 فردا در آخرین دیدار مرحله گروهی مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا تایلند و انتخابی المپیک 2020 به مصاف چین خواهد رفت. شاگردان حمید استیلی طی دو مسابقه گذشته به تساوی مقابل ازبکستان و شکست برابر کره جنوبی دست پیدا کرده‌اند.

تیم فوتبال کره جنوبی با برتری دو بر یک مقابل تیم کشورمان به اضافه غلبه بر چین در هفته اول بازی‌ها پیش از بازی‌های هفته سوم با کسب 6 امتیاز از دو بازی صعودش به مرحله بعدی را قطعی کرده است و وضعیت دو تیم دیگر گروه C برای راهیابی به دور بعدی هنوز مشخص نیست. رقابت برای صعود به دور بعدی بین تیم ایران و ازبکستان است در حالیکه تیم چین با شکست در دو مسابقه و تفاضل گل 3- عملا شانسی برای حضور در دور بعدی ندارد و مسابقه آنها برابر ایران را یک مسابقه با اهمیت نمی‌دانند.

در مقابل تیم چین، بازی فردا برای تیم ایران که مدت 44 سال است که حضور در رقابت‌های المپیک را تجربه نکرده است یک مسابقه سرنوشت ساز و حساس است که آنها به هیچ عنوان نباید با باخت زمین را ترک کنند؛ زیرا با توجه به اختلاف سه امتیازی شاگردان استیلی با ازبکستان 4 امتیازی که مقابل ما به تساوی رسیده بود و چین را شکست داده، عدم پیروزی در بازی امروز به منزله حذف و نابودی رویاهای تیم امید خواهد بود.

تیم امید در حالی می‌تواند برای رسیدن به مرحله حذفی امید داشته باشد که ابتدا از سد چین بگذرد و پس از آن به دیگر مسابقه فردا از گروه C چشم داشته باشد. با فاصله دو امتیازی ازبکستان با کره جنوبی آنها برای صعود فقط به یک امتیاز برای راهیابی به دور بعدی نیاز دارند و فقط در صورت شکست آنها با اختلاف بیش از دو گل می‌توانیم صعود تیم امید را شاهد باشیم در غیر این صورت زحمات تیم امید و کادرفنی بی نتیجه خواهد ماند و باید تا چهار سال دیگر برای رسیدن به المپیک و تجربه این مسابقات صبر کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز