خبرگزاری کار ایران

فسخ قرارداد رنجبری غیرقانونی است/ رنجبری ۶۰ درصد دریافتی داشته است

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۴۹۹

مدیر حقوقی باشگاه گل گهر سیرجان فسخ قرارداد پیمان رنجبری را غیرقانونی دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دکتر شاه منصوری گفت: رنجبری بدون رعایت تشریفات حقوقی و قانونی اقدام به فسخ قرارداد کرده و باشگاه گل گهر امروز شکوائیه اش را در سازمان لیگ ثبت کرد.

وی افزود: رنجبری بدون رعایت تشریفات قانونی اقدام به فسخ قرارداد کرده که این اقدام وی دارای اشکال حقوقی و قانونی است.

شاه منصوری با تاکید بر اینکه بر اساس ماده ۱۳ نقل و انتقالات فدراسیون فوتبال و ماده ۱۴ فیفا این بازیکن باید ابتدا از طریق نامه رسمی به باشگاه گل گهر مبلغ قراردادش را مطالبه می‌کرد و در صورتیکه باشگاه گل گهر در زمان قانونی این مبلغ را پرداخت نمی‌کرد میتوانست اقدام به فسخ یکطرفه قرارداد خود کند، افزود: زمان قانونی باشگاه گل گهر را برای پرداخت بر اساس آیین نامه نقل و انتقالات فدراسیون فوتبال ۱۰ روز و بر اساس ماده ۱۴ فیفا ۱۵ روز است در حالیکه رنجبری نامه ای به باشگاه گل گهر ارسال نکرده و طبیعتا مهلتی نیز به باشگاه داده نشده پس بنابر این این فسخ قرارداد غیرقانونی است.

مدیر حقوقی باشگاه گل گهر تصریح کرد: رنجبری ۶۰ درصد از قرارداد خود را تا نیم فصل دریافت کرده و عدم دریافت پاداش فصل قبل برای فسخ قرارداد فصل جدید مورد تایید ارکان قضایی فدراسیون فوتبال نیست.

وی اضافه کرد: باشگاه گل گهر در موارد مالی دچار مشکل نیست و به راحتی بازیکنش را از دست نمی‌دهد و اگر این بازیکن به گل گهر باز نگردد با شکوائیه باشگاه، هم برای بازیکن ایجاد محرومیت خواهد کرد و هم باشگاهی که وی را تحریک به نقض قرارداد کرده به محرومیت از پنجره نقل و انتقالات و پرداخت غرامت محکوم می‌‌کند.

شاه منصوری در پایان گفت: توصیه بنده به این بازیکن این است که به گل گهر بازگردد و اگر باشگاهی متقاضی جذب وی است از طریق مذاکره با باشگاه گل گهر اقدام کند و در صورت اصرار بر این تصمیم اشتباه ، باشگاه گل گهر با جدیت موضوع را پیگیری و محرومیت برای بازیکن و باشگاه مربوطه قطعی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز