خبرگزاری کار ایران

مهرداد عبدی در گفتگو با ایلنا:

بازیکنان گل‌گهر به باور بردن رسیده‌اند/ پیشنهادات خوبی داشتم ولی باشگاه با جدایی‌ام موافق نکرد

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۰۹۶

هافبک تیم گل‌گهرسیرجان در خصوص شرایط تیمش، عملکردش در نیم فصل اول و عدم موافقت باشگاه برای جدایی‌اش صحبت کرد.

مهرداد عبدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط تیم گل‌گهر در نیم فصل اول اظهار داشت: به این دلیل که گل‌گهر یک تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر بود و بسیاری از بازیکنانش تجربه حضور در لیگ برتر را نداشتند به همین خاطر نتوانستیم خوب نتیجه بگیریم.

از زمانی که آقای جلالی به گل‌گهر پیوستند شرایط تیمی ما خیلی خیلی بهتر شد و در چندین بازی حتی میتوانستیم برنده از زمین خارج شویم ولی اکثر بازیکنان به دلیل کم تجربه بودن و استرس زیاد، باور بردن را نداشتند همین موضوع باعث می‌شد تا نتوانیم نایج مطلوبی را کسب کنیم. خداراشکر بالاخره توانستیم در بازی آخر برنده از زمین خارج شویم تمامی بازیکنان تیم به این باور رسیدند که ما هم می‌توانیم برنده شویم و خیلی خیلی خوشحال شده بودند. در حال حاضر شرایط تیمی گل‌گهر نسبت به اوایل فصل خیلی بهتر است بازیکنان به باور بردن رسیده‌اند. تیم ما پیشرفت‌های چشمگیر زیادی داشته و با توجه به بازیکنان خوب و باکیفیتی که اخیرا باشگاه جذب کرده است بدون شک می‌توانیم نیم فصل دوم را با قدرت شروع کنیم و با کسب نتایج عالی باعث خوشحالی هواداران خوب گل گهر سیرجان باشیم.

وی در خصوص عملکردش در نیم فصل اول گفت: به جز بازی اول که در تیم حضور داشتم. متاسفانه در پنج بازی بعدی به دلیل مصدومیت از میادین دور بودم و کمی زمان برد که بخواهم به شرایط خوبم برگردم. در مورد عملکرد خودم هم که نمیتوانم نظری بدهم ولی در مجموع عملکردم را متوسط ارزیابی می‌کنم و امیدوارم در نیم فصل دوم عملکردم خیلی بهتر از این حرف‌ها باشد.

مدافع تیم گل‌گهرسیرجان در خصوص اینکه آیا از تیم‌های دیگر لیگ برتر پیشنهاد دارد یا خیر گفت: بدون شک در فصل نقل و انتقالات همه بازیکنان از تیم‌های دیگر پیشنهاد دارند من هم دو سه تا پیشنهاد خیلی خیلی خوب داشتم ولی زمانی که باشگاه گل‌گهر صحبت کردم مسئولین باشگاه قبول نکردند و مبلغ بسیار بالایی را برای دادن رضایتنامه مطرح کردند حالا که باشگاه با جداییم از تیم موافقت نکرده است، به نظر آن‌ها احترام می‌گذارم امیدوارم هستم که بتوانم در نیم فصل دوم با عملکرد خوبم به بالا آمدن و پیشرفت تیم خوب گل‌گهر کمک کنم.

گفتگو: ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز