خبرگزاری کار ایران

تصمیم کاپیتان سپاهان برای خداحافظی از فوتبال

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۴۱۶

کاپیتان سپاهان قصد دارد در 36 سالگی از فوتبال خداحافظی کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، رسول نویدیکا، کاپیتان سپاهان تصمیم دارد در 36 سالگی از فوتبال خداحافظی کند. این بازیکن اگرچه به صورت رسمی هنوز تصمیم خود را اعلام نکرده ولی با نزدیکان خود در این خصوص صحبت کرده و آنها را در جریان قرار داده است.

 

باشگاه بی‌خبر است

این خبر به سرعت در رسانه‌های غیر رسمی و فضای مجازی در حال دست به دست شدن است و این در حالیست که پیگیری‌های ما از باشگاه نشان می‌دهد که چیزی توسط رسول به آنها مبنی بر تصمیم به آویختن کفش‌هایش اعلام نشده و معلوم نیست کاپیتان سپاهان به جای گفتگوی مستقیم در این خصوص تصمیم گرفته از طریق نزدیکانش این خبر را رسانه‌ای کند.

 

دلیل خداحافظی

هنوز دلیل این تصمیم نویدکیا مشخص نیست ولی عده‌ای ناراحتی او را از نیمکت‌نشینی دلیل این تصمیم دانسته و عده‌ای هم بی‌انگیزگی و بالا رفتن سن را دلیل تصمیم او می‌دانند. نویدکیا به سال‌های پایانی معمول برای عمر بازی یک فوتبالیست رسیده است و در شرایطی که زیاد در سپاهان به او بازی نمی‌رسد و دوست هم ندارد فوتبالش را در تیم دیگری به پایان برساند تصمیم گرفته در نیم فصل از فوتبال خداحافظی کند.

 

تکرارِ ماجرای پاپی؟

یک فرضیه در مورد وضعیت نویدکیا این است که از جانب باشگاه به او برای خداحافظی فشار آورده می‌شود و ماجرایی شبیه آنچه برای حسین پاپی در فصل گذشته رخ داد. در آن مقطع سپاهان به دلیل پر بودن فهرست بزرگسالانش نمی‌توانست بازیکن جدید جذب کند و پاپی در نهایت مجبور شد از فوتبال کنار برود تا جا برای جذب بازیکنان جدید باز شود. این فرضیه در خصوص نویدکیا نمی‌تواند درست باشد چرا که سپاهان با وجود جذب 2 بازیکن جدید مشکلی برای اضافه کرن نفرات ندارد و دو بازیکن این تیم یعنی پورقاز و نقی‌زاده که به دلیل مصدومیت تا پایان فصل بیرون هستند هم می‌توانند از فهرست خارج شوند و جا برای جذب بازیکنان جدید آغاز شود.

 

ماجرای بازی با صنعت نفت

یک فرضیه جدی در مورد دلیل تصمیم نویدکیا اتفاقاتی است که در بازی با صنعت نفت رخ داد. امیر قلعه نویی در دقیقه 69 رسول نوید کیا را به میدان فرستاد اما 4 دقیقه بعد دوباره این بازیکن را تعویض کرد. این تعویض عجیب باعث شد که نویدکیا بعد از بیرون آمدن از میدان یک راست راهی رختکن تیم شود و دیگر روی نیمکت تیم سپاهان ننشیند. در پایان مسابقه که با نتیجه 4 بر 2 به سود نفت آبادان به پایان رسید. به نظر می‌رسد دلخوری و کدورت ایجاد شد در آن بازی میان نویدکیا و قلعه‌نویی در تصمیم این بازیکن بی تاثیر نبوده، هرچند مدت زیادی از آن روز گذشته و اگر نویدکیا قصد داشت در واکنش به اقدام قلعه‌نویی خداحافظی کند در همان مقطع این کار را انجام می‌داد.

 

سرانجام چه خواهد شد؟

با توجه به اینکه تصمیم نویدکیا هنوز به صورت رسمی اعلام نشده و حتی باشگاه را هم در جریان تصمیم خود قرار نداده است و از همین رو احتمال می‌رود او از تصمیم خود منصرف شود. در حال حاضر عده‌ای از اطرافیان این بازیکن در تلاش هستند تا او را از این تصمیم منصرف کنند و با توجه به شانس بالای قهرمانی سپاهان در پایان فصل در یکی از دو تورنمنت لیگ و جام حذفی به او توصیه شده صبر کند و در پایان فصل با قهرمانی و خاطره خوش از فوتبال خداحافظی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز