خبرگزاری کار ایران

زنده روح: تمام طلبم را به ماشین سازی بخشیدم / همه ما مدیون شهید سلیمانی هستیم

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۹۶۰

بازیکن جدید تیم گل گهر سیرجان گفت: امیدوارم که مردم تبریز با جدایی‌ام از من ناراحت نباشند و بتوانم با پیوستن به تیم گل گهر به تیم استانم کمک کنم.

احمد زنده روح در گفتگو با ایلنا درباره جدایی از ماشین سازی تبریز اظهار داشت: اول از هر چیزی باید از باشگاه ماشین سازی و عوامل این باشگاه و همچنین هواداران عزیز تشکر کنم که در این دو سه سال برای من زحمت کشیدند. جدایی من یک توافق سه جانبه بود که بین باشگاه ماشین سازی، من و باشگاه گل گهر سیرجان شکل گرفت.

او ادامه داد: طبیعی بود که باشگاه ماشین سازی اقتصادی فکر کند که این البته حق هر باشگاهی است. طبق جلسه ای که برگزار شد آنها با این انتقال موافقت کردند که هر سه طرف نفع ببرند. از مدیران دو باشگاه تشکر میکنم و امیدوارم که مردم تبریز با جدایی‌ام از من ناراحت نباشند و بتوانم با پیوستن به تیم گل گهر به تیم استانم کمک کنم.

زنده روح در پاسخ به این سوال که باقی مانده قراردادش را دریافت کرده است یا خیر گفت: تمام طلبم را بخشیدم و سعی کردم در این انتقال بتوانم بیشتر به ماشین سازی کمک کنم و در پنجره نقل و انتقالات بیشتر به نفع آنها باشد تا در این روزهای سخت کمک حالشان باشم.

بازیکن سابق مس رفسنجان در واکنش به این سوال که آیا جدایی رسول خطیبی در پایان همکاری او با ماشین سازی تاثیر داشته یا خیر گفت: جدایی آقای خطیبی تاثیرگذار نبود و حتی با آقا رسول که صحبت می‌کردیم من دوست داشتم که به این تیم کمک کنم. انتقالی که اتفاق افتاد نظر خود باشگاه و اجماع تفکراتی بود که سه طرف در نهایت به جواب مشخص رسیدند.

زنده روح درباره قبول پیشنهاد باشگاه گل گهر سیرجان گفت: واقعیت این است که من تیم استانم را دوست دارم و باشگاه گل گهر هم باشگاهی است که در شهر سیرجان باید در لیگ برتر باشد و به کل استان از نظر نشاط کمک کند. امیدوارم که بتوانیم با بازیکنانی که به تیم اضافه شدند با تلاش کادرفنی، تیم را از این شرایط خارج کنیم. این یک چالش جدید است و امیدواریم که سربلند خارج شویم و سهمیه لیگ برتری استان کرمان را حفظ کنیم.

بازیکن جدید تیم گل گهر سیرجان درخصوص همکاری با مجید جلالی اظهار داشت: آقا مجید یک سرمربی کارنامه دار هستند و تمام عیار هستند که نیاز به تعریف من ندارند. امیدوارم که در کنار هم روزهای خوبی هم داشته باشیم و بتوانم برای تیم گل گهر مفید باشم. همه تلاشم این است روندی که در ماشین سازی داشتم را با کمک مجموعه گل گهر، کادرفنی و بازیکنان ادامه بدهم و با گلزنی یک بازیکن مفید در ترکیب باشم.

هافبک کرمانی درخصوص شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهار داشت: واقعیت این است، کشور ما مردی را از دست داد که چیزی نمی‌تواند عظمت و بزرگی ایشان را توصیف کند. شهید سلیمانی یک مرد بسیار بزرگ هستند که همه ما مدیون او هستیم و سال‌ها امنیت کشورمان را حفظ کرد. شهادت ایشان اتفاق تلخی بود و امیدواریم که با نبود ایشان کنار بیاییم.

احمد زنده روح ضمن ابراز همدردی در پی درگذشت تعدادی از هم‌وطنان عزیزمان در مراسم تشییع پیکر شهید قاسم سلیمانی گفت: این محبوبیت ایشان را نشان داد که در سراسر ایران برای وداع با پیکرشان مردم حضور پررنگی داشتند. مردم خیلی ایشان را دوست دارند و اتفاقی که دیروز رخ داد اتفاق ناگواری بود. به خانواده‌های این عزیزان و همشهری‌های محترم کرمانی تسلیت می‌گویم و از خداوند برای خانواده و بازماندگان این عزیزان طلب مغفرت و آمرزش دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز