خبرگزاری کار ایران

با آماده شدن برای همراهی آبی‌ها در نیم فصل دوم

آقاخان در انتظار چراغ سبز فرهاد!

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۴۵۸

مرتضی آقاخان بعد از سپری کردن دوران نقاهت این روزها با قدرت تمرینات آماده سازی خودش را انجام می‌دهد.

به گزارش ایلنا، بدون شک یکی از بدشانس ترین بازیکنان لیگ در این یکی، دو فصل اخیر را باید مرتضی آقاخان دانست که بعد از درخشش در پیکان راهی استقلال شد تا فصل جدیدی را با آبی‌های پایتخت تجربه کند. مصدومیت او در زمان سرمربیگری شفر باعث شد تا پایش را به تیغ جراحی بسپارد تا با شرایط ایده آل در نیم فصل لیگ هجدهم به جمع آبی‌های پایتخت اضافه شود. آقاخان در نیم فصل به تمرینات استقلال اضافه شد و با این تیم به اردوی ترکیه رفت. اردویی که بازهم برای این وینگر چپ خوش یمن نبود و خبر مصدومیت و برگشت او به تهران امیدها را برای درخشش این بازیکن جوان در استقلال در هاله‌ای از ابهام قرار داد. بعد از این مصدومیت که در جریان یکی از تمرینات استقلال در ترکیه رخ داد آقاخان بازهم پایش را به تیغ جراحی سپرد تا حالا بعد از یک فصل دوری از میادین آماده حضور در میادین باشد.

صحبت با استراماچونی و استقبال مرد ایتالیایی

مرتضی آقاخان بعد از سپری کردن دوران نقاهت این روزها با قدرت تمرینات آماده سازی خودش را انجام می‌دهد. ویدئوهای منتشر شده از او در صفحه رسمی اش در اینستاگرام حکایت از آمادگی این بازیکن داشته که می‌تواند بدون مشکل استقلال را در نیم فصل دوم همراهی کند. آقاخان پیش از جدایی استراماچونی از استقلال و قبل از آغاز نیم فصل با حضور در تمرینات این تیم با سرمربی ایتالیایی سابق سرخ‌ها جلسه‌ای برگزار کرد. در این جلسه استراماچونی پیگیر وضعیت آقاخان شد و با مشخص شدن رسیدن این بازیکن تا نیم فصل از بازگشت وینگر چپ استقلال استقبال کرد. در این جلسه گویا استراماچونی از آقاخان خواسته بود که با قدرت خودش را برای نیم فصل به مرز آمادگی رسانده تا  با شروع تمرینات آبی‌ها در نیمه دوم لیگ نوزدهم به تیم ملحق شود. حتی استراماچونی با توجه به مصدومیت داریوش شجاعیان از برگشتن آقاخان خوشحال بود و ابراز امیدواری کرد به بهترین شکل از این بازیکن بهره ببرد.

کادر پزشکی: آقاخان مشکلی ندارد

بعد از پشت سر گذاشتن دو مصدومیت  و آماده شدن آقاخان هواداران استقلال نگران شرایط این بازیکن برای برگشت دوباره به میادین هستند. این موضوع در جایی است که آنها نگران هستند که بازهم این بازیکن که دو مصدومیت سخت را پشت سر گذاشته دوباره با مشکل مواجه شود. مساله‌ای که کادرپزشکی استقلال یک جواب قاطع به این شائبه داد و ادعا کرد که آقاخان هیچ مشکلی برای همراهی استقلال نداشته و می‌تواند تیم را در نیم فصل دوم با قدرت همراهی کند. مساله‌ای که به نظر می‌رسد در تمرینات آقاخان برای آماده شدن این موضوع را می‌توان به خوبی مشاهده کرد.

آقاخان منتظر تایید فرهاد

مرتضی آقاخان همان طور که گفته شد پیش از جدایی استراماچونی از استقلال با این مربی بابت برگشتن به تمرینات تیم در نیم فصل دوم به توافق رسیده بود و قرار بود با شروع نیمه دوم لیگ شاگردان او را همراهی کند. با اتفاقات افتاده و رفتن استراماچونی و آمدن فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال حالا شرایط فرق دارد. آقاخان که سه سال دیگر با استقلال قرارداد دارد و همیشه از ابراز تمایلش برای برگشت و جبران این مدت حرف به میان آورده در انتظار تصمیم فرهاد مجیدی است. این بازیکن با اعلام کادرفنی جدید استقلال مشکلی برای اضافه شدن به تمرینات آبی‌ها نداشته و با تایید مجیدی کار را در نیم فصل دوم با دیگر بازیکنان تیم ادامه خواهد داد. به نظر می‌رسد در نبود داریوش شجاعیان، آماده شدن مرتضی آقاخان به عنوان یک وینگر چپ گلزن یک خبر خوب برای استقلال است و باید دید مجیدی در این زمینه چه تصمیمی خواهد گرفت.

بعید است استقلال او را از دست دهد

همان طور که در بالا گفته شد آقاخان طبق اعلام کادر پزشکی استقلال مشکلی برای همراهی این تیم برای نیم فصل دوم ندارد و استراماچونی هم با تعاریفی که مربیان از این بازیکن کرده بودند و با دیدن فیلم‌های وی از برگشت او استقبال کرده بود. به نظر می‌رسد فرهاد مجیدی هم که دنبال داشتن استقلالی قدرتمند است به سختی این بازیکن را که با آماده بودنش می‌تواند عصای دستش باشد به این راحتی‌ها وی را از دست دهد. قطع به یقین مجیدی با استعلام از در دکتر نوروزی و بررسی آخرین وضعیت این بازیکن به راحتی می‌تواند در مورد آقاخان تصمیم گیری کند و در این خصوص احتمال ماندن این وینگر چپ که با آبی‌ها قرارداد دارد، بسیار زیاد خواهد بود و بعید است مجیدی نسبت به این بازیکن ابراز بی نیازی کند.

سه تیم لیگ برتری در انتظار تصمیم مجیدی

مرتضی آقاخان با رهایی از بند مصدومیت و آمادگی کامل برای اضافه شدن به تمرینات استقلال همان طور که در بالا گفته شد بعد از استراماچونی حالا منتظر تصمیم فرهاد مجیدی است. تصمیمی که می‌تواند منجر به ادامه کار این بازیکن با استقلال یا باز شدن یک مسیر جدید در زندگی فوتبالی او باشد. در این خصوص شنیده می‌شود سه تیم لیگ برتری با مرتضی آقاخان و مدیر برنامه‌های او تماس داشته‌اند که به همه آنها یک جواب واحد داده شده است. این بازیکن منتظر تصمیم فرهاد مجیدی است که در صورت تایید به تمرینات استقلال اضافه و یا با عدم نیاز مقصد جدید را انتخاب و به پیشنهادهای خود فکر کند. گفته می‌شود فولاد خوزستان، ذوب آهن و گل گهر سیرجان تیم هایی هستند که نسبت به جذب این بازیکن ابراز علاقه کرده اند.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز