خبرگزاری کار ایران

مس رفسنجان - سپیدرود؛ ربیعی به دنبال تداوم صدرنشینی

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۴۰۳

​در هفته هجدهم رقابت های لیگ آزادگان، مس رفسنجان در خانه پذیرای سپیدرود رشت خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مس رفسنجان که توانست با عملکرد خوب خود و کسب سی و سه امتیاز از مجموع هفده دیدار دور رفت، عنوان قهرمان نیم فصل نخست را بالاتر از تیم هایی چون فجرسپاسی و گل ریحان از آن خود کند، اکنون با آمادگی و انگیزه ی فراوان خود را مهیای رقابت های حساس نیم فصل دوم می کند و در نخستین راند از نبردهای حساس دور برگشت، در خانه پذیرای سپیدرود رشت می باشد.

مسی ها در سه دیدار اخیر خود در رقابت های لیگ آزادگان، سه پیروزی، نه امتیاز، شش گل زده، یک گل خورده و دو کلین شیت به ثبت رسانده اند.

یاران ربیعی در هفده بازی نیم فصل نخست مسابقات لیگ دسته اول، نه پیروزی، شش تساوی و دو باخت در کارنامه ثبت کردند و با سی و سه امتیاز صدر جدول را به خود اختصاص داده اند.

سپیدرود رشت نیز در آخرین دیدار خود در نیم فصل نخست با حساب پرگل سه بر صفر برابر فجرسپاسی متحمل شکست شده بود و اکنون می بایست برای جبران ناکامی های متوالی خود در دور رفت و شروعی دوباره، تمام همت خود را به کار گیرد.

رشتی ها در سه دیدار آخر خود در دور رفت رقابت های لیگ آزادگان، سه باخت، هشت گل خورده و دو گل زده داشته اند و روی هم رفته عملکرد بسیار ضعیفی به جا گذاشته اند.

سرخپوشان رشتی در مجموع دیدارهای دور رفت به چهار پیروزی، سه تساوی و ده شکست رسیدند و با پانزده امتیاز در رده ی شانزدهم جدول هجده تیمی قرار گرفته اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز