خبرگزاری کار ایران

داماش - رایکا؛ دربی شمالی‌ها در روز بازگشت نظرمحمدی به رشت

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۳۹۷

​در هفته هجدهم رقابت های لیگ آزادگان، داماش گیلان در خانه پذیرای رایکای بابل می باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، داماش گیلان در آخرین دیدار خود در دور رفت رقابت های لیگ دسته اول برابر آلومینیوم با حساب بدون گل متوقف شده بود و پس از ثبت عملکردی متوسط در نیم فصل نخست، اکنون در آغاز دور برگشت خود را مهیای جدال خانگی برابر رایکای بابل می کند.

داماشی ها در سه بازی اخیر خود در لیگ آزادگان یک پیروزی، یک تساوی، یک باخت و چهار امتیاز را رقم زدند، در حالی که دو گل زده، یک گل خورده و دو کلین شیت به ثبت رساندند.

تیفوسی ها در مجموع دیدارهای نیم فصل نخست، شش پیروزی، هفت تساوی و چهار باخت در کارنامه ی خود ثبت کردند و با بیست و پنج امتیاز جایگاه هشتم جدول را به خود اختصاص داده اند.

رایکا نیز در آخرین دیدار خود در دور رفت رقابت های لیگ دسته اول که یک دیدار معوقه از هفته ی چهاردهم بود، با حساب یک بر صفر مغلوب آلومینیوم گردید و اینک برای دفاع از اعتبار و جایگاه فوتبال بابل و جهت جبران ناکامی خود در نیم فصل اول، می بایست تمام قوای خود را به کار گیرد و در نبرد نخست دور برگشت که یقینا دشواری به مراتب بیشتری نسبت به دور رفت دارد، با کسب نتیجه ی مناسب و خروج از قعر، بار دیگر بارقه های امید را در دل فوتبال دوستان بابلی بیافریند.

پسران بابل در سه دیدار اخیر خود سه باخت، یک گل زده و چهار گل خورده داشته و ضمن عجز از رسیدن به پیروزی در این سه دیدار، روی هم رفته عملکرد ضعیفی بر جای گذاشته، به ویژه از حیث هجومی.

ریکاها در مجموع بازی های خود در دور رفت به دو پیروزی، هفت تساوی و هشت شکست رسیدند و با سیزده امتیاز در رده ی هفدهم جدول هجده تیمی قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز