خبرگزاری کار ایران

حضور پررنگ جامعه ورزش در مراسم وداع با سردار سلیمانی (تصاویر)

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۰۳۲

جامعه ورزش نیز همانند روزهای اخیر حضوری پررنگ در مراسم وداع با سردار شهید قاسم سلیمانی داشتند.

به گزارش ایلنا،  جامعه ورزش در کنار دیگر اقشار مردم حضوری پررنگ مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی داشته‌اند.


سید شهرام هروی در مراسم تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به راستی که برازنده لقب سردار دل‌ها بود. مرد بزرگی که حامی مستضعفان بود و با جهاد در راه خدا، خواب را برای دشمنان اسلام و این مرز و بوم حرام کرده بود.

سرمربی تیم ملی کاراته افزود: ترس دشمن از سردار حاج قاسم سلیمانی به حدی بود که حتی جرات مبارزه رو در رو در مقابل ایشان را نداشتند و در یک اقدام ناجوانمردانه و بزدلانه تصمیم به ترور فرمانده بزرگ ایرانی گرفتند.

هروی تصریح کرد: دشمنان این مرز و بوم فکر کردند که با ترور سپهبد سلیمانی نفس راحتی خواهند کشیدند، در حالی که سلیمانی یک فرد نبود و با مرام خود مکتب سلیمانی را در ایران بنا نهاده است که از بین رفتنی نیست.


مهرزاد خلیلیان،‌ سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی با حضور در مراسم تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: من هم به همه هم‌وطنان شهید پرور تسلیت می‌گویم. فکر کنم چیزی که مهم‌تر از شهادت قاسم سلیمانی است، ادامه فرهنگ سلیمانی است. فرهنگ سلیمانی به ما درس می‌دهد طلبکار انقلاب نباشیم و خود را به نوعی بدهکار قلمداد کنیم و همچنان برای ارتقا این مرز و بوم تلاش کنیم.

او ادامه داد: همانطور که ایشان برای کشور جهاد کرد و با اخلاص جانش را برای وطن و انقلاب اعطا کرد، ان‌شاءالله ما نیز بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت و از خودگذشتگی را بیش از پیش ادامه دهیم.


کیکاووس سعیدی با حضور در مراسم تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: امروز در بین همکاران عزیزمان در وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون های ورزشی و به نیابت از جامعه ورزشی کشور هم پا سایر اقشار ملت بزرگ ایران آمده‌ایم تا مقام این شهیدان را گرامی بداریم.

او افزود: یاد و خاطر سپهبد سردار حاج قاسم سلیمانی کسی که عمر شریف خود را در راه جهاد و مبارزه با استکبار جهانی گذراند را گرامی می داریم. ما آمده‌ایم که بگوییم سردار عزیز راهت ادامه دارد و ان‌شاءالله بتوانیم راه این شهید و شهیدان بزرگوار را ادامه دهیم.

سعیدی خاطرنشان کرد: سلیمانی‌های زیادی در ایران هستند و خواهند بود. این شهیدان نماد جوان مردی، نماد غیرت، نماد ایثار و جهاد هستند. این شهیدان الگویی برای جوانان عزیر ایران، ورزشکاران و قهرمانان ایران خواهد بود و ان‌شاءالله این راه نورانی را با تمامی توان و قدرت و به تاسی رهبر عظیم الشان عزیز ایران ادامه خواهیم داد.

او در پایان افزود: اینجانب به نیابت از جامعه ورزشی کشور این شهادت را به محضر مقام معظم رهبری، مردم عزیز، جامعه ورزشی کشور و خانواده معزز ایشان تسلیت عرض می کنم.

 


 

حضور پررنگ جامعه ورزش در مراسم وداع با سردار سلیمانی (تصاویر)

محمدشروین اسبقیان، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی در مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت: جامعه وزشی ایران روز گذشته هم در وزات ورزش و جوانان مراسم باشکوهی با حضور وزیر ورزش، رئیس کمیته ملی المپیک، مسئولان کمیته ملی پارالمپیک، روسای فدراسیون‌های ورزشی و کلیه پیشکسوتان و مربیان برگزار کرد تا به مقام معظم رهبری و خانواده بزرگوار آن شهید سرافراز و  قهرمان تسلیت بگویند.

او در ادامه افزود: جامعه ورزشی امروز هم حضور پیدا کردند تا به حضرت آقا بگویند راه این شهید و تمامی شهدای انقلاب اسلام، شهدای مدافع حرم و شهدای جنگ تحمیلی را ادامه خواهیم داد و راه این  شهید هم قطعا پر رهرو است. این صدای ملت ایران است که ترامپ قمارباز به فرموده  سردار شهید قاسم سلیمانی باید بداند و بفهمد که مردم ایران پشت مقام معظم رهبری هستند و فریاد مرگ بر آمریکا و  مرگ بر اسرائیل سر خواهند داد و انتقام سختی را از ترامپ قمارباز، ایادی و عامل استکبار  جهانی خواهند گرفت.

اسبقیان بیان کرد: همه در غم از دست دادن سردار رشید اسلام قاسم سلیمانی هستیم. به این شهید بزرگ و یارانش قول می‌دهیم و پیمان می‌بندیم که راهش را  ادامه خواهیم داد و به فرموده رهبر اسلام انتقام سختی را خواهیم گرفت.


 

نادر فریاد شیران، پیشکسوت فوتبال ایران در مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی حاضر شد و اظهار کرد: مشاهده می‌کنید که جمعیت پرشوری امروز برای تشییع پیکر شهید والامقام، سردار سلیمانی آمده‌اند. من این فقدان را به مردم ایران تسلیت می‌گویم. امیدوارم آمریکای جنایتکار عبرت بگیرد و سر جایش بنشیند.

او افزود: سردار سلیمان نمرده است. سردار سلیمانی‌های زیادی داریم. من از همه ملت ایران ممنونم که به این مراسم آمدند. به عنوان یک مربی به این مراسم آمدم که به مردم ایران تسلیت بگویم.


 

رضا صالحی امیری با حضور در مراسم تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: آن چیزی که انسان را در بهت و حیرت فرو می‌برد و به انسان شوک وارد می‌کند، موج و دریای انسان‌هایی است که برای تجلیل از این شهید آمده‌اند. این حرکت شبیه حرکت تشییع پیکر حضرت امام (ره) و احیای دوباره  ارزش های انقلاب، وفاق و همدلی، هم نوایی و یک ملت است.

 او ادامه داد: این یعنی چراغ فروزان این انقلاب و نظام هیچ‌گاه خاموش نمی‌شود. همه ملت یک صدا می گویند ما حاج قاسم هستیم این پیام روشنی دارد.

صالحی امیری ادامه داد: روحش شاد و امیدوارم همه ما و کسانی که درد انقلاب دارند از پیروان حقیقی این انقلاب باشیم. جامعه ورزش هم عضوی از این  ملت بزرگ است و آنها هم همدلی و هم نوایی با ملت بزرگ ایران دارند و نمی‌توانیم جدا از دردهای مشترک این جامعه باشیم.

وی در پایان تاکید کرد: امیدوارم همه از رهروان حقیقی این شهید عزیز باشیم.


مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در کنار معاونان خود، رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک و روسای فدراسیون های مختلف در کنار ورزشکاران حضوری پررنگ در کنار مردم تهران در مراسم تشییع پیکر شهید قاسم سلیمانی دارند.

حضور پررنگ جامعه ورزش در مراسم وداع با سردار سلیمانی (تصاویر)

حضور پررنگ جامعه ورزش در مراسم وداع با سردار سلیمانی (تصاویر)

حضور پررنگ جامعه ورزش در مراسم وداع با سردار سلیمانی (تصاویر)

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز