خبرگزاری کار ایران

بررسی آمار سایپا در نیم فصل نخست؛ نارنجی‌های آینده‌دار

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۹۲۵

سایپا در نیم فصل نخست با تیم جوان شده خود بازی‌های خوبی نشان داد ولی کم تجربگی باعث شد در نتیجه گیری موفق نباشند.

به گزارش ایلنا، سایپا لیگ نوزدهم را با ترکیبی متفاوت از فصل قبل آغاز کرد. در این تیم دیگر خبری از مهدی ترابی، امید خالدی، عبدالله ناصری، علی دشتی، رضا اسدی، مهرداد کفشگری، محمدصادق بارانی، پیمان میری و حاج محمد نبود. نارنجی‌پوشان با تیمی جوان شده پا به مسابقات گذاشتند. البته صادقی خوب می‌داند که جوانگرایی بیش از اندازه هم همیشه جواب نمی‌دهد. سایپا به لحاظ سخت افزاری شرایط خوبی دارد و با اضافه شدن چند بازیکن باتجربه می‌تواند جایگاهش را در جدول بهبود بخشد.

 

حذف مقابل شاهین‌بوشهر

تیم سایپا در اولین بازی حذفی‌اش به مصاف شگفتی‌ساز جام حذفی فصل قبل یعنی داماش گیلان رفت. تیم رشتی که فینالیست سال گذشته بود در این بازی 2-یک بازی را واگذار کرد. محمد مهری و امیرحسین حسین‌زاده گل‌های نارنجی پوشان را زدند. آنها در دومین بازی به مصاف شاهین بوشهر رفتند و با دوگل مغلوب شدند. سایپا در لیگ هم مقابل بوشهری‌ها با نتیجه بدون گل در تهران متوقف شد.

 

سلیمانی مؤثرترین بازیکن

انتخاب بهترین بازیکن از تیم سایپا به دلیل نتایجی که گرفت کار آسانی نیست. طبق آمار 23 بازیکن برای این تیم در 15 بازی به میدان رفتند که محمدرضا سلیمانی با سه گل بهترین بازیکن این تیم بود. البته در این تیم آرمان رمضانی هم دو گل زد و یک پاس گل داد که آمار خوبی نیست. ابراهیم صادقی به دلیل جوانگرایی که داشته امتیازهای با ارزشی را از دست داده است.

 

810 دقیقه گل نزدند

تیم ابراهیم صادقی از هفته چهارم روند نزولی‌اش را آغاز کرد. آنها که از سه بازی ابتدایی لیگ هفت امتیاز را به دست آورده بودند از بازی با پارس جم تا انتهای نیم فصل رنگ پیروزی را ندیدند. به طوری که از 12 بازی چهار امتیاز کسب کردند. اما نکته جالب توجه عملکرد ضعیف آنها در فاز هجومی بود.

شاگردان صادقی از بازی پنجم تا سیزدهم حتی یک مرتبه هم موفق به گلزنی نشدند. بدون شک سرمربی جوان این تیم که خودش از هافبک‌های خوب فوتبال ما بوده به این نتیحه رسیده و برای رفع آن در نیم فصل دوم راهکارهایی را در نظر گرفته است.

 

نیمه‌های دوم متزلزل

آمار تیم سایپا در گل‌های دریافتی هم قابل توجه است. آنها در 15 دقیقه ابتدایی بازی‌های‌شان هیچ‌وقت موفق به باز کردن دروازه حریفان نشدند. بر اساس همین آمار بازیکنان این تیم در نیمه‌های اول سه گل و در نیمه‌های دوم هفت گل زدند. اما گل‌های خورده‌شان در نیمه‌های دوم تقریباً دو برابر 45 دقیقه‌های اول است. طبق آمار در نیمه اول هفت و در نیمه دوم 13 گل را دریافت کرده‌اند.

 

بدون بازیکن خارجی

سایپا یکی از معدود تیم‌هایی است که بازیکن خارجی ندارد. همانطور که اشاره شد جوانگرایی و توجه به بازیکنان پایه و جوان باعث شده تا مدیران و کادر فنی این تیم برنامه‌ای برای جذب بازیکن خارجی نداشته باشند.

فصل گذشته ساموئل سارفو تنها خارجی سایپا بود که در پست دفاع در 25 بازی حضور داشت.

 

داوران بازی‌های خانگی:

پیام حیدری (2)، صفایی، بنیادی‌فر، خورشیدی، بای، میثم حیدری، عرب‌براقی

 

کمک داوران بازی‌های خانگی:

مروجی (3)، عطایی، قاسمی، میرزابیگی، نجفی (2)، عیوض محمدی، یعقوب سخندان، شفیعی، علی نژادیان، حجتی

 

نحوه بیشترین گل‌های زده:

 پاس در عمق: 4تا، ارسال از سمت راست: 3تا

 

نحوه بیشترین گل‌های خورده:          

 پاس در عمق: 7تا، ارسال از سمت چپ: 5تا

 تعداد گل‌های زده در دقایق اضافه نیمه اول: صفر

 تعداد گل‌های زده در دقایق اضافه نیمه دوم: یک گل

 تعداد گل‌های دریافتی در دقایق اضافه نیمه اول: صفر

 تعداد گل‌های دریافتی در دقایق اضافه نیمه دوم: صفر

 

تعداد تماشاگران بازی‌های خانگی: 15700نفر

 میانگین تعداد تماشاگران بازی‌های خانگی: 005622 نفر

 با احتساب نیمی از تماشاگران دربی تبریز (0052 نفر) حدود 005622 نفر برای تماشای بازی‌های تراکتور به ورزشگاه رفتند که به‌طور میانگین 21382 نفر برای هر بازی می‌شود..

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز