خبرگزاری کار ایران

سرخپوشان تبریز و تهران سلاطین بازیهای خانگی و خارج از خانه

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۲۲۳

تراکتور در 8 بازی خانگی 19 امتیاز کسب کرده است.

به گزارش ایلنا،پس از برگزاری 16 هفته و انجام بیش از نیمی از مسابقات این فصل، تعطیلات زمستانی آغاز شده که فرصت مناسبی برای بررسی عملکرد تیمهاست.

تراکتور، سپاهان و استقلال بهترین‌های خانه

تراکتور فصل پرنوسانی را پشت سر گذاشته است. این تیم با حمایت هواداران پرشورش بهترین عملکرد را در بازیهای خانگی داشته‌ است. تراکتور در 8 بازی خانگی 19 امتیاز کسب کرده است.

سپاهان یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ را دارد و این آمار را مدیون بازیهای خانگی است. این تیم در8 بازی خانگی فقط در یک مسابقه مقابل استقلال دروازه‌اش باز شده و با 2 گل خورده بهترین خط دفاع دیدارهای خانگی لیگ را دارد.

خط حمله استقلال برگ برنده این تیم در این فصل است و بازیهای این تیم را جذابتر از همیشه کرده است. آبی‌پوشان با 16 گل بیش از هر تیم دیگر در خانه گل زده است.

در این فصل از لیگ نه تنها رقابت در بالای جدول نزدیک و نفس‌گیر است بلکه چنین وضعیت در جدول گلزنان به چشم می‌خورد. عیسی آل‌کثیر و احمدرضا زنده‌روح با 6 گ بهترین گلزنان دیدارهای خانگی هستند

بهترین‌های خارج از خانه در انحصار سرخابی‌ها

صدرنشینی پرسپولیس بیش از هر چیز مدیون آمار تحسین‌برانگیز در دیدارهای خارج از خانه است. پرسپولیس با 18 امتیاز از 8 بازی بهترین مهمان لیگ است. دفاع سرخپوشان خارج از خانه تسخیرناپذیرتر از همیشه است و تنها 2 گل دریافت کرده است. استقلال که بهترین خط حمله لیگ را دارد در خارج از خانه هم بی‌رحم است و با به ثمر رساندن 17 گل بهترین آمار را دارد.

 صدر جدول گلزنان در بازیهای خارج از خانه هم به دو عنصر هجومی پرسپولیس و استقلال تعلق دارد. مهدی ترابی و علی علیپور از پرسپولیس و مهدی قائدی و شیخ دیاباته از استقلال با 4 گل بهترین گلزنان دیدارهای خارج از خانه لیگ هستند.

خصلت عجیب پرسپولیس

پرسپولیس تنها تیم لیگ است که در بازیهای خارج از خانه عملکرد بهتری از دیدارهای خانگی داشته است. البته آمار سرخپوشان در خانه هم خوب بوده و به طور متوسط 2 امتیاز در هر بازی کسب کرده ولی عملکرد این تیم خارج از خانه بهتر بوده و 2.25 امتیاز در هر مسابقه بدست آورده است. سایر تیم‌ها در خانه بهتر بودند و در این میان بیشترین اختلاف عملکرد در خانه و خارج از خانه در پارس جنوبی به چشم می‌خورد که به عنوان میزبان 1.33 امتیاز در هر بازی دشت کرده ولی به عنوان مهمان تنها 0.29 امتیاز در هر مسابقه سهم این تیم بوده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز