خبرگزاری کار ایران

حضور پرتعداد پرسپولیسی‌ها در مراسم بدرقه تیم ملی امید

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۱۲۹

تیم ملی المپیک ایران آخرین تمرین خود پیش از اعزام به تایلند برای انجام مسابقات انتخابی المپیک 2020 را امروز چهارشنبه در آکادمی ملی فوتبال ایران انجام داد.

به گزارش ایلنا، مسوولان تیم ملی المپیک و سرمربی آن حمید استیلی برای بدرقه این تیم از بسیاری اهالی فوتبال برای شرکت در آخرین تمرین دعوت کرده بودند. کریم باقری از کادر فنی پرسپولیس نیز جز حاضران در این مراسم بود و لحظاتی هم با امیر روستایی ملی پوش پرسپولیس گفتگو کرد.

در مراسم امروز، بسیاری نامداران تاریخ فوتبال پرسپولیس در کنار دیگر بزرگان و مسوولان فوتبال حضور پیدا کرده بودند و تعدادی از آنها نیز در پایان تمرین با ملی‌پوشان عکسی به یادگار گرفتند.

در مراسم و تمرین امروز تیم ملی المپیک، افرادی مثل؛ احمدرضا عابدزاه، کریم باقری، جواد زرینچه، مهرداد میناوند، محمد پنجعلی، بیژن ذوالفقارنسب، محمد مایلی‌کهن، داریوش مصطفوی، نادر دست‌نشان ، محمدزادمهر، کاظم اولیایی مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال، محمدرضا ساکت و فریدون اصفهانیان، وریا غفوری کاپیتان تیم استقلال، ابراهیم شکوری بازیکن سابق پرسپولیس و سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال، مرتضی محصص رئیس کمیته فنی و اکبر محمدی رئیس کمیته جوانان فدراسیون، علیرضا منصوریان، حبیب کاشانی، نیما نکیسا، حسین کلانی، ابراهیم صادقی، حسن روشن و همچنین آیت‌نیا مشاور وزیر ارتباطات از مهمانان ویژه تمرین تیم امید بودند.

محمد محبی و معراج اسماعیلی مهاجم و دروازه‌بان تیم المپیک ایران در تمرین امروز دچار مصدومیت شدند. محمد محبی پس از مداوای پزشکان به داخل زمین برگشت اما معراج اسماعیلی بیرون از زمین نظاره‌گر تمرین بازیکنان تیم امید شد.

در دقایق انتهایی تمرین امروز احمدرضا عابدزاده و نادر دست نشان به سمت کادر فنی تیم امید رفتند و با علیرضا امامی‌فر، حمید استیلی، رضا شاهرودی و محمد نادری خوش و بش کردند. حمید استیلی سرمربی تیم ملی المپیک ایران در انتهای تمرین امروز به سمت بیژن ذوالفقار نسب رفت پس از آن نیز رضا شاهرودی و احمدرضا عابدزاده به سمت ذوالفقارنسب رفتند و با او به صحبت پرداختند.

کاروان تیم امید ایران امشب راهی تایلند محل برگزاری مسابقات قهرمانی زیر 23 ساله های آسیا و مقدماتی المپیک می شوند. این رقابت ها از 19 دی آغاز خواهد شد و ملی‌پوشان ایران در اولین مصاف خود در این روز برابر ازبکستان به میدان می روند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز