خبرگزاری کار ایران

محمد علوی در گفتگو با ایلنا:

برنامه‌ریزی‌لیگ دست و پای ما را بسته است/ روی هر بازیکنی دست می‌گذاریم مبلغ میلیاردی می‌خواهد

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۷۳۹

سرپرست تیم فولاد خوزستان گفت: متاسفانه روی هر بازیکنی دست می‌گذاریم مبلغ میلیاردی طلب می‌کند این موضوع کار را برای جذب بازیکن برای ما سخت کرده است.

محمد علوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص اظهارات سعید آذری مدیرعامل باشگا فولاد خوزستان به نحوه برنامه‌ریزی باز‌های لیگ برتر گفت: تیم ما درحال حاضر شرایط خیلی خوب دارد و چند بازی است که به واسطه نمایش‌های عالی توانسته نتایج خوبی کسب کند ولی متاسفانه مقابل تراکتور با ناداوری نتیجه را واگذار کردیم در بازی مقابل صنعت نفت هم شانس با ما یار نبود ولی خوشبختانه با تلاش تمامی بازیکنان توانستیم به بازی برگردیم و عملکرد عالی داشته باشیم. ما برای فولاد اردوهای زیادی را برنامه‌ریزی کرده بودیم تا از این طریق بازی‌های دوستانه انجام دهیم حتی آنقدر برنامه‌ریزی ما قوی بود که بدنبال بازی با تیم‌های آسیایی خیلی مطرح و بزرگ بودیم اما برنامه‌ریزی‌های لیگ برتر دست و پای تیم ما را بست و ما دیگر نمی‌توانیم کاری انجام دهیم.

وی افزود: آقای نکونام در این مدت ثابت کرده است که یک مربی جوان و آینده‌دار است، آقای آذری هم مدیر بسیار باتجربه‌ای هستند بنظرم هر دوی آن‌ها حق دارند به این موضوع اعتراض داشته باشند. تیم ما در حال حاضر روی هوا است و نمی‌دانیم باید به فکر اردو رفتن باشیم یا به فکر بازگشت از اردو. زمانی که تیم ما در حال بازی کردن است تیم‌های دیگر در حال انجام دیدارهای معوقه‌شان هستند. متاسفانه برنامه‌ریزی‌های لیگ به ضرر تیم ما شده است. بدون شک زمانی که سرمربی و مدیرعامل تیم تصمیم به بازی نکردن جلوی تیم استقلال را بگیرند این اتفاق رخ خواهد داد.

وی درخصوص شرایط فنی تیم فولاد خوزستان گفت: از زمانی که به این تیم ملحق شدم شاهد هستم که چگونه آقای نکونام با بازیکنان بخوبی کار می‌کند و تمامی نکات فنی مهم و ایده‌هایشان را به آنان آموزش می‌دهد. خداراشکر شرایط تیم فولاد عالی است تمامی بازیکنان تیم از جان و دل تلاش می‌کنند که حاصل این تلاش را می‌توان در بازی‌های اخیر فولاد مقابل تراکتور و صنعت نفت بخوبی مشاهده کرد.

سرپرست باشگاه‌فولاد خوزستان در خصوص شرایط نقل‌ و انتقالات این تیم در نیم‌فصل توضیح داد: زمانی می‌توانم در این خصوص صحبت کنم که اتفاقی رخ داده باشد و ما بازیکنی را به صورت رسمی به خدمت گرفته باشیم. تا بحال آقای نکونام روی هر بازیکنی دست گذاشتند، متاسفانه همگی آن‌ها مبلغ میلیاردی طلب کرده‌اند. تیم ما هم سقف قراردادی مشخصی دارد. برای هر بازیکنی بودجه مخصوصی را درنظر می‌گیرد. این موضوع کمی کار را برای ما سخت کرده است، در حال حاضر مدیریت باشگاه در تلاش است که بتواند چند بازیکن را که مدنظر آقا جواد بوده بخدمت بگیرد و همگی برای این موضوع در تلاش هستیم.

علوی در خصوص اینکه احضار کردن مریدی و جعفری دو بازیکن فولاد بدلیل عدم حضور در تمرینات لاین تیم توسط کمیته‌انضباطی باشگاه گفت: مریدی و جعفری قصد دارند از تیم فولاد خوزستان جدا شوند. برخلاف تعهداتشان در تمرینات فولاد شرکت نکردند و طبق آیین‌نامه انضباطی باشگاه هر بازیکنی که با باشگاه قرارداد دارد باید در تمرینات آن حضور پیدا‌ کند. زمانی که این اتفاق نمی‌افتد باید طبق قانون جریمه شوند. به همین خاطر است که این بازیکنان به کمیته انضباطی احضار شدند. هر بازیکنی که می‌خواهد از تیمی جدا شود باید با باشگاه توافق کند ولی ما تا به امروز آقای مریدی را در باشگاه زیارت نکردیم ولی آقای جعفری در حال صحبت با مسئولین باشگاه هستند تا ببینیم در نهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد.

وی در پایان ادامه داد: جا دارد از تمامی هواداران خونگرم فولاد خوزستان که همیشه با حمایت‌هایشان مارا شرمنده کردند و باعث دلگرمی تیم‌مان شدند نهایت تشکر را داشته باشم از آن‌ها درخواست میکنم کمی صبوری کنند به ما زمان بدهند تا بتوانیم بهترین گزینه‌ها را انتخاب کنیم با کسب نتایج خوب دل همگی آنان را شاد کنیم.

 

گفتگو: ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز