خبرگزاری کار ایران

محسن نصر اصفهانی: حمایت وزیر ورزش و جوانان از تیراندازی باعث افتخارات بیشتر این رشته خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۵۷۶

مربی تیم ملی تپانچه گفت: روحیه‌ای که دکتر سلطانی فر در نشست اخیر ستاد عالی بازی‌های المپیک به تیراندازی ایران داد باعث افزایش انگیزه در بین ورزشکاران شده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، محسن نصر اصفهانی گفت: با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمن علیه کشور و ورزش، رشته تیراندازی با توانست 6 سهمیه تاریخی را برای المپیک 2020 کسب کند که موفقیت چشمگیری بود.

مربی تیم ملی تپانچه ادامه داد: این موفقیت‌ها نتیجه برنامه‌های مدیریتی رییس فدراسیون و حمایت‌های بسیار خوب وزارت ورزش است که امیدواریم با ادامه این حمایت‌ها بتوانیم با آرامش بیشتری تمرین کنیم و در مسابقات پیش رو هم به موفقیت برسیم.

وی افزود: تیم ملی وضعیت خوبی دارد و تمرینات بسیار خوبی را پشت سر می‌گذارد. بودجه ویژه‌ای که وزارت ورزش برای تیراندازی در نظر گرفته بسیاری از مشکلات ما را در تامین سلاح و مهمات برطرف می‌کند. امیئواریم با اعزام‌های به موقع و اردوهای برون مرزی که در نظر گرفته شده است بتوانیم تجهیزات و مهمات لازم را هم تهیه کنیم.

مربی تیم ملی تپانچه در خصوص سایر ورزشکاران این رشته گفت: گلنوش سبقت الهی تنها ورزشکاری است که در رشته تپانچه 25 متر می‌تواند از طریق رنکینگ به سهمیه المپیک دست یابد که این مهم بایستی با آمادگی کامل وی در مسابقات پیش رو اتفاق بیافتد تا به امید خدا بتوانیم سهمیه‌های المپیک را افزایش دهیم.

نصر اصفهانی در پایان گفت: اردوهای داخلی زیادی برای ملی پوشان در استان‌های مختلف کشور درنظر کرفته شده است تا با نزدیک بودن به شرایط آب و هوای توکیو بتوانند آمادگی‌های لازم را کسب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز