خبرگزاری کار ایران

با مدرن سازی روشهای مدیریتی از سوی یلدا دهقان صورت گرفت:

حرکت به سمت شکوفایی در کمیته تمرینات معلق

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۰۵۶

کمیته تمرینات معلق با سیاستگذاری جدید و رویکرد نوین خود پس از سال ها رکود و تک جانبی بودن انقلابی در بین طرفداران این روش تمرینی در فدراسیون ورزش های همگانی ایجاد کرد.

به گزارش ایلنا، یلدا دهقان پس از رسیدن به کرسی سرپرستی و ریاست در این کمیته با انتخاب افرادی لایق و کار آمد و جایگذاری دقیق متخصصین این رشته در سمت های مختلف کمیته تمرینات معلق، توانست هدایت و رهبری رو به رشدی برای این رشته رقم زند.

وی با درایت و مدیریت و با استفاده از سید الیاس هوریابند، نیروی متخصص در زمینه تمرینات معلق و انتخاب او به عنوان نائب رئیس این کمیته و همچنین مسئول گروه TRX کشور، روحی تازه در کمیته تمرینات معلق دمید و از این پس به همراه هوریابند توانستند با برنامه ریزی دقیق سرفصل های لازم برای رسیدن به مربیگری این رشته را با استفاده از علوم و مقالات روز دنیا برای اولین بار در ایران تعریف و به وزارت ورزش و جوانان ارائه دهند.

کمیته تمرینات معلق با سیاست گذاری یلدا دهقان و الیاس هوریابند با هدف جلوگیری از آسیب افراد عادی و ورزشکاران توسط افرادی که بدون علم و تجربه و فقط با دیدن کلیپ های ورزشی در این رشته فعالیت می کنند، عملا مسیر رشد مربیگری بدون علم و دانش را مسدود کردند تا  مربیانی با سطح دانش روز دنیا برای این رشته و روش تمرینی مدرن آماده به کار شوند.

پس از فعالیت های صورت گرفته از سوی دهقان و هوریابند و ارائه فرانمای این رشته به فدراسیون ورزش های همگانی و حمایت های دکتر پژمان معتمدی، سرپرست ریاست سازمان انجمن آمادگی جسمانی و روش های نوین تمرینی و دکتر فرناز جمالی، سرپرست ریاست آکادمی آموزش فدراسیون ورزش های همگانی، فرانمای کمیته تمرینات معلق به تصویب رسید.

سمینار ملی تمرینات معلق با رویکرد نوین پیشنیاز برای شرکت در کارگاه های آموزشی قرار گرفت که پس از گذراندن سمینار و آشنایی عموم با رویکرد نوین مقرر شد افراد علاقه مند به مربیگری یک کارگاه اجباری تمرینات معلق با عنوان TRX SFT و پس از آن از بین دو کارگاه اختیاری Aerial, Swing, Bungee و کارگاه Cross Core, 4D Pro به دلخواه یکی را شرکت کنند تا آمادگی لازم برای حضور در دوره مربیگری را داشته باشند. 

حرکت به سمت شکوفایی در کمیته تمرینات معلق

کمیته تمرینات معلق اولین دیدگاه خود را با برگزاری جشنواره ای برای کودکان با شعار بالهای امن کودکانی شاد دنیایی شادتر، در تهران با حضور بیش ۱۲۰ کودک برای عمومی سازی و تغییر دیدگاه آحاد جامعه تدارک دید که از تیم تخصصی تایگون با مدیریت جناب اقای سهیل اکبری برای برگزاری این جشنواره استفاده لازم را بردند.

پس از آن با برگزاری اولین سمینار ملی خود در تهران با رویکرد نوین در تمرینات معلق با حضور بیش از 350 نفر از علاقه مندان به این روش تمرینی نوین از اقصی نقاط کشور در دانشگاه الزهرا تهران قدم های بزرگی برای مربیگری برداشتند که با سرپرستی خانم غزاله احمدی در تاریخ 19/7/98 هدایت و رهبری شد.

پس از آن به دلیل تقاضای افراد برای شرکت در سمینار پربار این کمیته تصمیم برآن شد دومین سمینار تمرینات معلق در تاریخ 8/9/98 در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار گردد که سپس کارگاه های ملی برای بانوان و آقایان تدارک دیده شد که از مدرسین به نام و بروز این کمیته برای این کارگاه ها استفاده شد.

کارگاه اختیاری 4D Pro - Cross Core بانوان از تاریخ 9/8 الی 12/8 با مدرسی خانم مژگان نقیب الذاکرین با سرپرستی ارمغان فتحی و کارگاه اجباری TRX SFT بانوان با مدرسی یلدا دهقان و سرپرستی غزاله احمدی و کارگاه اختیاری 4D Pro - Cross Core آقایان با مدرسی الیاس هوریابند برگزار شد که بلافاصله در تاریخ 13/8 الی 16/8 به دلیل تقاضای حضور افراد در این کارگاه ها به ترتیب با مدرسی اساتید خانم مژگان نقیب الذاکرین و یلدا دهقان برای بانوان برگزار گردید.

4D Pro - Cross Core

Aerial, Swing, Bungee

برای آقایان نیز کارگاه اجباری TRX SFT با مدرسی الیاس هوریابند برگزار گردید.

اکنون با رویداد همسان سازی مدرسین این کمیته برای بالا بردن سطح علمی و دانش مدرسین این کمیته در استانها در صدد آن هستند این رشته در کل کشور شکوفا گردد.

در حال حاضر بیشتر استانها در حال برگزاری سمینار در تاریخ های اعلام شده توسط هئیت استانها می باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز