خبرگزاری کار ایران

بورنموث 1-1 آرسنال؛ توقف توپچی‌ها در اولین حضور آرتتا

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۷۷۴

توپچی ها در اولین دیدار با هدایت میکل آرتتا، ابتدا با یک گل از بورنموث عقب افتادند اما در نیمه دوم، پیر امریک اوبامیانگ گل تساوی آرسنال را به ثمر رساند تا این تیم در اولین دیدار با سرمربی اسپانیایی به یک امتیاز دست پیدا کند.

به گزارش ایلنا، دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقیقه 5، این بورنموث بود که صاحب اولین موقعیت بازی شد اما ضربه فریزر را برند لند دفع کرد. پس از آن نوبت بازیکنان آرسنال بود که ابتکار عمل را در دست بگیرند و در دقیقه 11 روی پاس اوزیل، لاکازت صاحب موقعیت شد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

یک دقیقه بعد، روی پاس خوب فریزر، کالوم ویلسون صاحب موقعیت شد اما ضربه او از بالای دروازه آرسنال به بیرون رفت. حملات دو تیم ادامه داشت و چیزی نمانده بود که در دقیقه 19، آرسنال به گل برسد اما ضربات نلسون و اوبامیانگ، در نهایت راهی به چهارچوب دروازه بورنموث پیدا نکرد.

بازی با همین روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 35، این تیم میهمان بود که به گل اول بازی رسید. روی یک ارسال از سمت چپ بود که در نهایت ارسال استیسی مقابل دروازه به گاسلینگ رسید و او هم با یک ضربه نه چندان محکم، کار را تمام کرد.

در دقایق پایانی باز هم این بازیکنان بورنموث بودند که صاحب موقعیت های بهتری شدند و می توانستند در همان نیمه اول به گل دوم برسند اما واکنش خوب لنو و کم دقتی مپام باعث شد تا موقعیت های این تیم تبدیل به گل نشود و نیمه اول با همان یک گل به پایان برسد.

نیمه دوم را آرسنال هجومی آغاز کرد و در دقیقه 48، روی پاس خوب اوزیل، این اوبامیانگ بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت. در ادامه بازی متعادل دنبال شد و موقعیت های چندانی روی دروازه ها ایجاد نشد تا اینکه در دقیقه 62، بورنموث بار دیگر در آستانه زدن گل قرار گرفت اما واکنش خوب لنو، باز هم دروازه توپچی ها را نجات داد.

در مقابل، در دقیقه 63 این تیم میهمان بود که به گل رسید. شوت نه چندان محکم نلسون در محوطه جریمه بورنموث به اوبامیانگ رسید و او هم با یک ضربه بی نقص، حساب کار را 1-1 کرد. بعد از این گل حملات بازیکنان آرسنال ادامه داشت و چیزی نمانده بود که در دقیقه 70 به گل دوم برسد اما حضور به موقع مپام، دروازه بورنموث را نجات داد.

در دقایق پایانی بازی متعادل دنبال شد و هر دو تیم برای زدن گل پیروزی تلاش کردند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز