خبرگزاری کار ایران

بایرامی: قول می‌دهم تا پایان فصل 5 گل بزنم

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۵۹۹

مهاجم گل گهر سیرجان مدعی است که به زودی در مسیر گلزنی قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا، مهرداد بایرامی در فصل گذشته و در شرایطی که سپیدرود در مسیر سقوط قرار داشت به عنوان یک مهاجم گلزن، گل‌های حساسی برای آنها به ثمر رساند و انتظار می‌رفت در این فصل و در ترکیب گل گهر بتواند به این روند ادامه دهد. با این حال در نیم فصل اول شرایط چندان به سود او پیش نرفت و او مدعی است با شروع نیم فصل دوم جشن گل‌هایش را برگزار خواهد کرد.

بایرامی درباره شرایط گل گهر می‌گوید: برای ما خیلی مهم بود که برابر ماشین‌سازی به پیروزی برسیم. این روند روی شرایط روحی ما هم تاثیر گذاشته بود و باید هرچه سریعتر به روند نتیجه گیری می‌رسیدیم. خیلی خوشحالم که توانستیم در نهایت به پیروزی برسیم و مطمئنا در ادامه فصل تلاش خواهیم کرد به نتایج بهتری نیز دست پیدا کنیم.

مهاجم گل گهر درباره ناکامی‌اش در گلزنی نیز گفت: برای خودم هم عجیب است و انتظار این اتفاق را نداشتم. شاید فقط به یک گل نیاز داشته باشم تا بتوانم همانند فصل گذشته شرایط را تغییر دهم. مطمئن هستم در نیم فصل دوم شرایط کاملا برایم تغییر خواهد کرد و این قول را می‌دهد که تا پایان فصل حداقل 5 گل بزنم. این یک ادعا نیستم و قطعا تلاش خواهم کرد.

مهرداد بایرامی مدعی است که تجربه تلخ سقوط در تیم سپیدرود در این فصل برای او تکرار نخواهد شد: باور کنید هنوز سقوط سپیدرود برایم یک کابوس بزرگ است. ما می‌توانستیم در نهایت به سهمیه بقا برسیم اما شرایط در نهایت به شکلی پیش رفت که با بدشانسی بزرگی سقوط کردیم. واقعا هنوز این قضیه ناراحت هستم و امیدوارم آنها دوباره بتوانند با حضورشان در لیگ برتر با همراهی هواداران‌شان یک اتفاق بزرگ را رقم بزنند. در مورد گل گهر هم باید بگویم یک درصد هم این اتفاق از ذهن ما عبور نمی‌کند. به شدت به کیفیت و پتانسیلی که داریم اعتماد داریم و مطمئن باشید که گل گهر به عنوان یک سرمایه ارزشمند در لیگ برتر، علاوه بر بقا به رتبه مناسبی هم دست پیدا کنیم.

او در پایان صحبت‌هایش گفت: در این راه به حمایت بیشتر هواداران نیاز داریم. گل گهر تلاش زیادی کرد تا به لیگ برتر برسد و نباید این سرمایه به راحتی از دست برود. ما نیز تمام تلاش خودمان را خواهیم کرد و مطمئن باشید این یک ادعا نیست و قطعا گل گهر در پایان فصل به رتبه مناسبی هم خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز