خبرگزاری کار ایران

سلطانی‌فر: تخصیص اعتبارات فدراسیون‌ها به ٨٥ درصد می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۴۲۸

وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد که با تلاش هایی که در حال انجام است ، اعتبارات فدراسیون‌ها بین هشتاد تا هشتاد و پنج درصد تخصیص پیدا می کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در بخش پایانی نشست با روسای فدراسیون‌ها از برگزاری یک کارگاه آموزشی ، هم افزایی و دانش افزایی با حضور مشترک رؤسای فدراسیون ها ، مدیران کل استانی و مسئولین ورزش بانوان استان ها تا قبل از پایان سال جاری به منظور هماهنگی در راستای توسعه ورزش کشور برگزار خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان به برگزاری منظم جلسات ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک اشاره کرد و اظهار داشت : در این جلسات موارد مربوط به اعزام‌ها ، اردوها و مشکلاتی که فدراسیون‌های المپیکی دارند مطرح می شود و تصمیم گیری نهایی صورت می‌گیرد.

سلطانی‌فر مشکلات کنونی کشور را مورد توجه قرار داد و از تلاش‌های زیاد به منظور افزایش تخصیص اعتبارات تا ٨٠ و ٨٥ درصد خبر داد و اظهار داشت : فدراسیون های المپیکی تا بیست درصد بیشتر از فدراسیون ها دریافت خواهند کرد. 

وزیر ورزش و جوانان در ادامه با اشاره لایحه بودجه سال ٩٩ تصریح کرد : با قدرت از لایحه بودجه دولت دفاع می کنیم و در زمینه بودجه ورزش هر کجا نیاز به پیگیری باشد از سوی حوزه معاونت حقوقی ، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان پیگیری لازم صورت خواهد گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنانش از تصویب اساسنامه جدید فدراسیون ها پس از چند دوره رفت و آمد در دولت خبر داد و اظهار داشت : این اساسنامه به شورای نگهبان رفته است و از سال ٩٥ هم که لایحه اهداف وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان هم در دولت تصویب شد ، در مجلس است .

وزیر ورزش و جوانان در ادامه به تصویب آیین نامه پرداخت کمک هزینه به ورزشکارانی که در قالب انفرادی و تیمی کسب سهمیه کرده اند، اشاره کرد و توضیح داد : بر اساس آنچه در ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک تصویب شد، ورزشکارانی  که کسب سهمیه کرده اند ، ماهیانه پنج میلیون تومان دریافت مَی کنند و به سرمربیان هم همین میزان پرداخت خواهد شد و بر اساس تعداد سهمیه های کسب شده به مربیان هم به میزان نیمی از این مبلغ پرداخت می شود و قسط اول به زودی پرداخت می شود .فدراسیون ها هم باید با دقت این پاداش ها را که به حساب آنها واریز مَی شود ، به ورزشکاران و مربیان پرداخت کنند .

سلطانی فر در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فعالیت کمیسون های مختلف در کمیته ملی المپیک ، تاکید کرد : انتظار دارم روسای فدراسیون ها و مدیران ورزشی کشور با کمیسیون های زیر مجموعه کمیته ملی المپیک همکاری لازم و حضور جدی را داشته باشند تا از ظرفیت ها روز به روز در راستای توسعه ورزش استفاده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز