خبرگزاری کار ایران

معرفی فرهاد در انتظار جواب استراماچونی؛

مجیدی گزینه نهایی هیات مدیره باشگاه استقلال

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۲۲۷

باشگاه استقلال تهران برای معرفی سرمربی جدید این تیم در انتظار پاسخ نهایی آندره آ استراماچونی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، آندره آ استراماچونی در آخرین تماس با باشگاه استقلال تهران از طریق وکیلش ایمیلی در 11 بند ارسال کرد تا آخرین شرایط برای بازگشت به ایران را درخواست کند.

در بین 11 بندی که سرمربی ایتالیایی برای بازگشت مدنظر دارد، درخواست یکجای پرداخت مطالبات باقی مانده‌اش مورد مخالفت باشگاه و اعضای هیات مدیره قرار گرفته است. استراماچونی امروز پاسخ باشگاه استقلال تهران به درخواستش را دریافت می‌کند و پس از آن برای بازگشت به ایران باید تصمیم نهایی را اتخاذ کند.

این سرمربی 43 ساله فرصت دارد تا 24 ساعت آینده روی آخرین موضع باشگاه برای بازگشتش تمرکز کند و اگر پاسخ او مثبت باشد باید بعد از تعطیلات سال نوی میلادی به ایران برگردد تا کارش را دوباره از سر بگیرد.

در صورت عدم بازگشت استراماچونی، باشگاه استقلال تهران برای جانشین این سرمربی، یک سرمربی ایرانی را انتخاب کرده است و بلافاصله بعد از پاسخ منفی او، اعضای جدید کادرفنی را معرفی خواهد کرد.

فرهاد مجیدی، بازیکن و مربی سابق آبی پوشان که به محض جدایی استراماچونی اولین گزینه هیات مدیره باشگاه بوده‌اند طی مذاکراتی که در روزهای گذشته داشته‌اند به جمع بندی کلی رسیده‌اند و رابطه خوب این سرمربی با علی فتح الله زاده و فرهاد مجیدی سبب می‌شود تا فرصت خوبی برای بازگشت به استقلال داشته باشد. مجیدی حتی برای سفر به امارات هم دست نگه داشته و همه چیز در حال حاضر به جواب نهایی استرا بستگی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز