خبرگزاری کار ایران

به منظور توسعه کشتی در کشور؛

تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزادی اسلامی و فدراسیون کشتی به امضاء رسید

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۸۵۶

به منظور توسعه کمی و کیفی کشتی در کشور تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون کشتی صبح امروز به امضاء رسید.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، صبح امروز و در جلسه شورای عالی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی که در سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، تفاهم‌نامه همکاری در راستای ارتقای سطح سلامت و تندرستی جامعه و همکاری و مشارکت دستگاه‌ها و دست‌اندرکاران ورزش و تربیت بدنی کشور امضا کردند.

این تفاهم‌نامه به منظور توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی، برگزاری جشنواره‌ها، المپیادها و مسابقات ورزشی مرتبط با کشتی در بین دانشجویان، ایجاد شادابی و غنی‌سازی اوقات فراغت دانشجویان از طریق توسعه رشته کشتی، ارتقای سطح آمادگی جسمانی و روانی و اجتماعی دانشجویان از طریق شرکت در فعالیت‌های رشته کشتی در دانشگاه‌ها، شناسایی دانشجویان مستعد در رشته کشتی و بهره‌گیری از آن‌ها در تیم‌های ملی کشور و دیگر موارد به امضا رسیده است.

استعدادیابی در مدارس "سما" دانشگاه آزاد اسلامی و تداوم آن در ورزش دانشگاهی با راه‌اندازی مدارس کشتی، راه‌اندازی رشته تحصیلی کشتی در مقطع کارشناسی در برخی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، همکاری در برگزاری دوره‌های آموزشی مربیگری و داوری، همکاری در برگزاری سمینارهای علمی و پژوهشی در زمینه توسعه رشته کشتی و ... از جمله موارد مورد تأکید در این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز