خبرگزاری کار ایران

رونالدو را بیشتر از مسی قبول دارم و الگویم است

عباسیان:همه می‌گویند عالی بودم ولی خودم راضی نیستم/ سایپای واقعی را 2-3 سال دیگر می‌بینید/ پیشنهاد دارم ولی تحت قرارداد سایپا هستم

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۵۶۶

هافبک طراح سایپا و آقای پاس گل لیگ برتر در مورد شرایطش در این تیم صحبت کرد.

معین عباسیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط سایپا در نیم فصل نخست اظهار داشت: متاسفانه شرایط آنطور که استحقاقش را داشتیم پیش نرفت و نتوانستیم نتایجی که شایسته‌اش بودیم را کسب کنیم. بدشانسی در کنار کم تجربگی و اشتباهات داوری در چند مقطع به تیم ما و نتایج ما ضربه زد و باعث شد چند رتبه پایین‌تر از جایگاهی که باید در آن باشیم قرار بگیریم ولی خدا را شکر در پایان یک برد خوب مقابل ذوب آهن به دست آوردیم و بازی پرگلی را بردیم تا نیم فصل برای ما خوب تمام شود.

وی در مورد اینکه سایپا همیشه از مدعیان کسب سهمیه آسیا بوده و فوتبالدوستان عادت ندارند این تیم را در نیمه دوم جدول و با رتبه دو رقمی ببینند هم گفت: بله این درست است ولی استراتژی باشگاه این فصل تغییر کرده و با یک برنامه‌ریزی بلند مدت به دنبال جوانگرایی و کشف و معرفی استعدادهای جدید به فوتبال ایران است و این کار مستلزم زمان و صبر است و در 2-3 سال آینده چیزهای بیشتری از این تیم سایپا و نفراتش خواهید دید. این یک اقدام هوشمندانه از سوی باشگاه و ابراهیم صادقی است و بازیکنانی هم که فرصت بازی در این شرایط را پیدا کردند باید خوشحال باشند و از این فرصت به نحو احسن استفاده کنند.

هافبک سایپا در مورد نقش پررنگ خودش و 3-4 بازیکن با تجربه تیم میان این همه نفرات جوان عنوان کرد: بله طبیعتاً در چنین شرایطی وظیفه ما چند نفر سنگین‌تر است و باید حامی و مشوق بازیکنان جوان باشیم. همانطور که خودم هم یک روز بازیکن جوانی بودم و در کنار با تجربه‌ها قرار گرفتم و رشد کردم حالا نوبت نفرات جدید است. البته زمان ما اضافه شدن بازیکن جدید به تیم کار سختی بود و مثل الان نبود. من زمانی که برای اولین بار در ابومسلم بازی کردم و در تمرینات حاضر می‌شدم کنار بزرگانی مثل هاشمی‌نسب، ناصحی و محمد حسینی قرار گرفتم و واقعاً دست و پایم می‌لزید ولی الان دهه 70 و حتی دهه هشتادی‌ها روی کار آمدند و اعتماد به نفسشان خیلی بیشتر از آن دوران ماست.

عباسیان در مورد اینکه اشتباهات بازیکنان جوان تیم باعث می‌شود او حرص و جوش بخورد یا نه، توضیح داد: بله اگر بخواهم راستش را بگویم بعضی وقت‌ها حرص می‌خورم چون موقعیت‌های خوبی را از دست می‌دهیم ولی به هر حال همانطور که گفتم این مسائل طبیعی است و یک روز نفرات دیگری اشتباهات من را در جوانی تحمل می‌کردند و حالا نوبت ما رسیده است.

وی در مورد حضورش در صدر جدول پاسورها در کنار قائدی و حسینی هم گفت: همه از آمار فوق‌العاده من صحبت می‌کنند ولی راستش را بخواهید انتظارم از خودم خیلی بیشتر از این بود و نسبت به آن هدفگذاری ابتدای فصلم خیلی عقب هستم و می‌خواهم در نیم فصل دوم این آمار را چه در پاس گل و چه در گل زده افزایش دهم. البته در حال حاضر هم به نسبت وضعیتی که دارم آمارم بهتر از سایرین است چرا که من 5 پاس گل از 13 گل زده سایپا را دادم ولی حسینی و قائدی در شرایطی که تیم‌هایشان گل‌های به مراتب بیشتری زدند این تعداد پاس گل را ثبت کردند.

هافبک سایپا در مورد اینکه آمار شخصی چقدر برایش مهم است هم توضیح داد: اگر بگویم اصلاً مهم نیست که دروغ گفته‌ام ولی واقعاً اولویت با موفقیت تیم است. اگر تیم 14 جدول شود و من هم آقای گل شوم و هم آقای پاس گه به چه دردی می‌خورد؟

عباسیان در مورد وضعیتش در سایپا و شایعاتی که در فصل نقل و انتقالات در موردش به گوش می‌رسد هم گفت: صحبت‌هایی با من شده است ولی به همه گفتم که من تحت قرارداد باشگاه سایپا هستم و جدایی‌ام منوط به رضایت باشگاه است. البته در سایپا راحتم و مشکلی هم ندارم.

وی در مورد اینکه با وجود آقای پاس گل بودن در لیگ انتظار دعوت شدن به تیم ملی را هم دارد یا نه هم تصریح کرد: پوشیدن پیراهن تیم ملی آرزوی هر کسی است و من هم چنین خواسته‌ای دارم ولی اینکه چقدر در رسیدن به آن موفق باشم را نمی‌دانم. تیم ملی اوضاعش درحال حاضر خوب نیست و امیدوارم هر چه زودتر سرمربی جدید مشخص شود تا زمان را بیش از این از دست ندهیم.

هافبک سایپا در مورد اینکه الگویش در فوتبال کیست، هم گفت: الگویم رونالدو است و به سبک بازی او علاقه دارم. درست است که خیلی‌ها می‌گویند مسی بهتر است ولی رونالدو با تمرین و تلاش خیلی زیاد به اینجا رسیده و بیشتر موفقیت‌هایش حاصل تمرین است تا استعداد و برای همین یک الگوی خوب برای من است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز