خبرگزاری کار ایران

پاشازاده: بخاطر مردم آبادان زرد می‌پوشیم/ امکانات ماهشهر به ما اجازه میزبانی نداد

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۹۹۵

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر گفت : به مردم شهر آبادان احترام زیادی قائل هستیم و از آنان انتظار داریم در بازی فردا از ما حمایت کنند. رنگ پیراهن های ما آبی و زرد است اما فردا به احترام مردم آبادان زرد می پوشیم و در میدان حاضر می شویم.

به گزارش ایلنا و با نقل از روابط عمومی باشگاه شهرداری بندرماهشهر، مهدی پاشازاده سرمربی تیم شهرداری ماهشهر در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت : بازی فردا به مانند سایر بازی ها است اما برای باشگاه و شهر ما بسیار مهم است. متاسفانه امکانات و شرایط شهر ماهشهر این مهم را ایجاب نکرد تا در آن شهر میزبان باشیم.

پاشازاده ادامه داد: با احترام و تشکر از مسئولان آبادان به خاطر پذیرفتن میزبانی این بازی اما خیای دوست داشتیم تا در شهر ماهشهر میزبان تیم پرسپولیس باشیم هر چند که شهر آبادان جزو استان خوزستان است اما به نوعی در این شهر میهمان هستیم با این حال امیدوارم که هواداران آبادانی نیز در بازی فردا حضور یافته و از ما حمایت کنند.

سرمربی شهرداری ماهشهر افزود : در کل صحبت های من روی مردم مظلوم بندرماهشهر است خیلی احتمالش کم است که چنین تیم هایی در این مرحله از رقابت ها با تیم های بزرگی چون پرسپولیس و استقلال روبه رو شود و این تاسف آور است که میزبان این بازی بزرگ نباشند.

پاشازاده در خصوص بازی فردا نیز گفت : امیدوارم بازی فردا بازی خوب و تماشاگرپسندی باشد می دانیم جایگاه تیم پرسپولیس کجا است اما برای برد به میدان خواهیم آمد چرا که حرف های زیادی برای گفتن داریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مصدوم یا محرومی برای این بازی دارند یا خیر بیان داشت : غیر از رضا یادگاری محرومی نداریم اما مصدوم چند مصدوم داشتیم که تا حدودی رسیده اند اما حضورشان در بازی فردا قطعی نیست.

سرمربی شهرداری ماهشهر با بیان اینکه احترام خاصی به مردم آبادان قائل هستند افزود : به مردم شهر آبادان احترام زیادی قائل هستیم و از آنان انتظار داریم در بازی فردا از ما حمایت کنند. رنگ پیراهن های ما آبی و زرد است اما فردا به احترام مردم آبادان زرد می پوشیم و در میدان حاضر می شویم چرا که آبادان را با زرد طلایی می شناسند و ما نیز به همین دلیل لباس های مخصوصی را برای بازی فردا سفارش دادیم.

پاشازاده اضافه کرد : دوست زیادی در آبادان دارم و از فوتبال این شهر نیز شناخت کاملی دارم استان خوزستان مهد فوتبال ایران است اما این اواخر ضعیف تر شده یا کمتر به آن رسیده اند امیدوارم فوتبال خوزستان و علی الخصوص آبادان به جایگاه اصلی خود بازگردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز