خبرگزاری کار ایران

نورافکن: ما یک تیم بزرگ با قلب بزرگ و یک رویای بزرگ هستیم

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۹۳۳

کاپیتان تیم فوتبال امید ایران می گوید هدف ما این است که به المپیک صعود کنیم، چون می‌دانیم این یک شانس بزرگ در زندگی ما خواهد بود.

به گزارش ایلنا، امید نورافکن در گفت‌وگو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره شرایط تیم فوتبال امید ایران برای شرکت در مسابقات زیر 23 سال قهرمانی آسیا اظهار داشت: هدف ما این است که به المپیک صعود کنیم، چون می‌دانیم این یک شانس بزرگ در زندگی ما خواهد بود. برای برداشتن گامی بزرگ مانند رسیدن به المپیک، شما باید به قدم‌های کوتاه فکر کنید. بازی اول مقابل ازبکستان برای ما چنین شرایطی دارد.

وی با بیان اینکه دیدار نخست در تورنمنت‌های مختلف اهمیت زیادی دارد، تصریح کرد: من پیش از این در این باره با هم‌تیمی‌هایم صحبت کردم و ما مشتاق این رقابت‌ها هستیم. ما تیمی بزرگ با قلب و رؤیایی بزرگ هستیم. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا قهرمان شویم.

نورافکن اضافه کرد: ایران همیشه بازیکنان، کادر فنی و مربیان خوبی برای تیم امید دارد، اما نظم و برنامه‌ریزی مهمترین چیز است، کاپیتان تیم امید ضمن بیان این جمله گفت: مطمئنم که تیم فعلی چنین چیزی را دارد و ما به تایلند می‌رویم تا تلاش کنیم و تمام بازی‌های خود را ببریم. ازبکستان، کره جنوبی و چین تیم‌های خوبی هستند. ازبکستان در ضدحملات بسیار قدرتمند است و با وینگرهای خوبی بازی می‌کند. ما انتظار داریم که کره جنوبی و چین بازی سرعتی در دستور کار قرار دهند، اما آنها همه چیز را درباره ایران می‌دانند.

بازیکن تیم امید با اشاره به تجربه‌های بین‌المللی خود و چند بازیکن دیگر تیم امید در رده باشگاهی بیان کرد: من در چند بازی در لیگ بلژیک به میدان رفتم و بازیکنان دیگری چون اللهیار صیادمنش در فنرباغچه، مهدی مهدی‌خانی در کرواسی و یونس دلفی در شالروا بازی کرده‌اند.

وی با تمجید از بازیکنان پیشین فوتبال کشورمان در رده‌های پایه خاطرنشان کرد: ما در گذشته بازیکنان خوبی چون سردار آزمون، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش و کاوه رضایی در رده جوانان داشتیم. ما هم اگر عملکرد خوبی داشته باشیم، می‌توانیم جا پای آنها بگذاریم. هدف تمام بازیکنان ایران هم همین است و ما به این قدم‌ها فکر می‌کنیم. ماموریت نخست ما در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا و المپیک است. ما تیمی خوب و اعتمادبه‌نفس فراوانی برای مسابقات تایلند داریم. ما برای بازی‌های تایلند آماده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز